Tanit diary MIKSER NUMARK DXM-PRO GWARANCJA I WOGOLE WYPAS HEHE KLIKAC opaski stand up speak up poraz 3 :))) totalna obnizka hehe SIEMKA TO ZNOWU JA KOLEJNA MP3 HEHE Grochowce - Przedszkole Samorządowe - Grochowce Webmaster poszukiwany sobota 15.08.09, Trębaczów (koncert charytatywny e8400 9800gt kompletny komputer CJ's Grooves Live Mix @ 03.08.2009 Urban Impulz Radio "kaczka czy pies...dla mnie jedna swinia" vosuvar |
Tanit diaryklikBia³o-czerwony boom Nad Wis³± trwa obecnie prawdziwa ofensywa promocyjnych aplikacji. Wed³ug danych serwisu egospodarka.pl na ten rok przewidziano 40-procentowy wzrost ich udzia³u w ca³ym rynku reklamy. Mimo tak szybkiego rozwoju jeszcze wiele pozostaje do zrobienia. - Jak na razie w Polsce mo¿na znale¼æ tylko nieliczne przyk³ady ciekawie i dobrze zrobionych advergames. Pierwsze marki, które siêgnê³y po tê formê promocji, to te skierowane do dzieci i ludzi m³odych i aktywnych. W ramach tego segmentu gry reklamowe maj± najmocniejsz± pozycjê w¶ród dóbr szybkozbywalnych - artyku³ów spo¿ywczych, alkoholi czy kosmetyków. Ciekawe propozycje pojawi³y siê wraz z ostatnim mundialem. Warto tu wspomnieæ o grze Strzel Gola czy stronie promuj±cej akcjê Wywie¶my Flagi. Propozycje dla starszych odbiorców s± na razie rzadko¶ci±, choæ wielu dojrzalszych graczy spêdza w sieci d³ugie godziny - mówi Jankowski. Bol±czk± krajowych speców od reklamy jest stosunkowo ma³a rola marketingu szeptanego w polskiej sieci. Dzia³a on tylko wtedy, gdy grê zrobiono naprawdê dobrze - wtedy jest polecana i zwiêksza ¶wiadomo¶æ marki. Jednak polskie advergames dopiero rozwijaj± swój potencja³. Wiêkszo¶æ propozycji jest ma³o grywalna, nie potrafi przebiæ siê w sieciowym g±szczu. Tymczasem na Zachodzie poczta pantoflowa to podstawowa metoda rozprzestrzeniania gier reklamowych. Dziêki niskim kosztom dotarcia do potencjalnego klienta kampania promocyjna jest w takim przypadku bardzo tania. - Ostatecznie kupi³em reklamowany aparat. Czy gra mnie do tego przekona³a? Raczej nie. Decyduj±c siê na tak drogi sprzêt lepiej nie kierowaæ siê promocyjnymi gad¿etami tylko opini± fachowca. Ale na pewno ca³a kampania reklamowa stworzy³a wokó³ marki dobr± atmosferê. Kiedy do³±czy³em do grona klientów poczu³em, ¿e jestem w dobrym towarzystwie - u¶miecha siê Andrzej. |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Tanit diary Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||