Tanit diary
typy Michała51
DO KOGO NALEŻYSZ?
brak niezbędnych lokacji na mapie świata
Owczarnia Pana Jezusa
Lesko - SP ZOZ Szpital Powiatowy - ul. Kochanowskiego 2
Fusion And Clubbing @ 29.03.2010 Proradio.pl
Morrowind - error
17.12.2009 - REGGAE DUB CZWARTEK - Klub XIX
wokalista
22.06.2007 - Spank this Funk vol.2 - Bagdad CAFE
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • gabrolek.opx.pl

  • Tanit diary

    Ju¿ nied³ugo wraz z zamówieniem dla Klanarchii bêdê zamawiaæ dla siebie i dla Florka starter do gry karcianej Iluminatii.
    Oto opis:
    Cytat: Wszystko, o czym pisz± brukowce jest prawd±. Telekomunikacja jest kontrolowana przez Ko¶ció³ Jedno¶ci. ¯ony kongresmenów przejê³y Pentagon. Druidzi próbuj± zniszczyæ Urz±d Skarbowy swoimi zaklêciami. Hitler nadal ¿yje... a przynajmniej ¿yje jego mózg, zamkniêty w s³oju... i nie uwierzy³by¶, gdzie zosta³ ukryty. Szaleni naukowcy konstruuj± Orbitalne Lasery Kontroli Umys³ów...wycelowane prosto w Ciebie!

    Zawsze to przeczuwa³e¶. Tajne organizacje s± WSZÊDZIE! Chc± Ciê zniszczyæ - chyba ¿e Tobie uda siê je zniszczyæ wcze¶niej. Teraz Ty kierujesz jedn± z Illuminati, tajnych organizacji, „Mistrzów Tajemnicy“, którzy rywalizuj± ze sob± w walce o kontrolê nad ¶wiatem. ¦wiatowi przywódcy, miêdzynarodowe korporacje, a nawet ca³e narody s± tylko pionkami w tej grze, której wynik a¿ do ostatniego ciosu w plecy jest nieznany...

    Co znajduje siê w tajemniczym pude³eczku? Jest to gra przeznaczona dla 2-6 graczy. Talia podstawowa Illuminati: Nowy Wariant Ogólno¶wiatowy (INWO) zawiera zasady, które w³a¶nie czytasz, oraz zestaw 55 kart, losowo wybranych spo¶ród wszystkich 412. Niektóre karty s± rzadsze ni¿ pozosta³e! W sprzeda¿y uka¿± siê tak¿e zestawy dodatkowe, którymi bêdziesz móg³ wzbogaciæ swoj± kolekcjê.
    Bêdziesz potrzebowa³ dwóch sze¶ciennych kostek. Ka¿dy gracz powinien tak¿e zaopatrzyæ siê w kilkana¶cie „¿etonów Akcji“ (ca³kiem niez³e s± szklane pere³ki, itp.) oraz kilka par identycznych oznaczników (dla oznaczania „powi±zañ“ jednych kart z innymi, szczegó³ów dowiesz siê za chwilê). Niezbêdnym wyposa¿eniem ka¿dego z graczy jest oczywi¶cie chêæ oraz ambicja, by wyeliminowaæ swoich przeciwników w tej rozgrywce o panowanie nad ¶wiatem!
    ¦wiat le¿y u Twoich stóp... W INWO mo¿na graæ na dwa sposoby:
    1. Jeden na jednego. Tu negocjacje nie wchodz± w rachubê... wszystko zale¿y od tego, kto pierwszy stworzy najsilniejsz± Strukturê W³adzy, wprowadzi w ¿ycie swój Sprytny i Cwany Plan, czy te¿ najlepiej wykorzysta sytuacjê. W takiej grze nie ma mowy o drugim miejscu! Od razu skacz do gard³a! Taka rozgrywka zazwyczaj trwa od 30 do 60 minut.
    2. W Grupie trzech do sze¶ciu graczy. Dyplomacja, negocjacje, fortele i podstêpy odgrywaj± najwiêksz± rolê. B±d¼ gotowy do obrony przed wszystkimi przeciwnikami w momencie, gdy zbyt zbli¿ysz siê do wygranej. D³ugo¶æ gry zale¿y od czasu, jaki spêdzicie na uk³adach zanim przeprowadzicie atak!

    Oto przyk³adowe karty:


    Je¶li s± chêtni to pisaæ. To tylko 20 zeta, a ponoæ rozgrywka jest ¶wietna (s± na przyk³ad karty przedstawiaj±ce zniszczenie WTC przez samolot, a gra powsta³a w latach 90.).

    Info: Iluminati PL
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rozszczep.opx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Tanit diary Design by SZABLONY.maniak.pl.