ďťż
Tanit diary
Doświadczenie za odgrywanie - 05.05-18.05.2008
Doświadczenie za odgrywanie 3.05-17.05
Doświadczenie za odgrywanie 06.04 - 20.04
Doświadczenie za odgrywanie 18.05-24.05
Doświadczenie za odgrywanie - 13.12-26.12.2008
Doświadczenie za odgrywanie - 16.06-29.06.2008
Doświadczenie za odgrywanie - 21.04-04.05.2008
Doświadczenie za odgrywanie - 20.11-12.12.2008
Doświadczenie za odgrywanie - 05.10-18.10.2008
Doświadczenie za odgrywanie - 15.11-29.11.2008
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • super5.keep.pl

  • Tanit diary

    ODGRYWANIE RÓL

    2.1 Gracz objęty jest odgrywaniem swojego bohatera w każdej sytuacji na serwerze.

    2.2 Wypowiedzi bohatera powinny być stylizowane pod kątem jego rasy / statystyk.
    Czarodziej o intelekcie 18 powinien mieć zdolność wysławiania się pełnymi zdaniami, wysublimowanymi i korzystania ze skomplikowanego zasobu słów, natomiast półork o intelekcie 8 raczej nie powinien używać zdań złożonych.
    Należy wziąć także poprawkę ze względu na rasę, niektóre rasy mogą mieć problemy z artykulacją Wspólnego.

    2.3 Zachowanie bohatera powinno być adekwatne do jego charakteru, rasy i klasy. Czynności jakie wykonuje bohater powinny być opisywane w *gwiazdkach*, np. *Kładzie dłoń na rękojeści swego miecza wpatrując się w nieznajomego*.

    2.4 Bohater nie może posługiwać się współczesnym językiem potocznym,(sorka, idź na drzewo prostować banany, leszczu!) w tym zwrotami internetowymi (brb, omg, wtf). W jego wypowiedziach nie mogą występować emotki ( ;] ;((( ^_^ ) lub inne znaki specjalne, użyte w sposób niezgodny z fabularnym charakterem serwera.

    2.5 Zdolności bohatera określane są przez jego cechy i umiejętności, bohater, który w trakcie odgrywania używa zdolności, których nie posiada musi się liczyć z porażką. Przykładowo, czarodziej pragnie zmusić karczmarza do wyjawienia mu pewnej tajemnicy, w tym celu stosuje środek przymusu bezpośredniego, w postaci złapania oberżysty i przyduszenia go do lady. Jeśli nasz porywczy czarodziej ma 9 siły, oberżysta zaś 12 siły i 14 kondycji, łatwo wyobrazić sobie na ile taka forma wydobywania informacji okaże się skuteczna i kto wyjdzie z rozmowy z podbitym okiem.

    2.6 Na kanale prywatnym i kanale MG, nie obowiązują żadne z powyższych norm (wypowiadamy się tam zwykle jako my sami - Gracze), podobnie ulegają one uchyleniu na wyraźne życzenie MG w każdym miejscu serwera.

    2.7 Bohater gracza powinien posiadać opis widoczny dla innych graczy, zawierający opis wyglądu bohatera, opcjonalnie jego historię, sposób mówienia i poruszania się, strój (proszę zauważyć jednak iż to ostatnie może ulec zmianie). Opisy nie powinny być inwazyjne, tzn. własnym opisem nie można narzucać innym stanów, emocji lub myśli (przykładowo: „Jego wzrok wywołuje na twoim karku zimny dreszcz”, „kiedy zbliżasz się do półośka, czujesz strach” „Postać ta przywodzi ci na myśl JFK”)
    Opisy oraz historie postaci powinny się znaleźć na odpowiednim podforum OPS (OPS – Postacie Graczy) i muszą zawierać nazwę konta gracza. Każda postać powyżej 3 poziomu nie zgłoszona do autoryzacji lub też odrzucona może zostać skasowana bez podania przyczyn przez administrację serwera. Okresowo przeprowadzone są także kasację postaci nieautoryzowanych.

    2.8 Zabronione jest jasnowidzenie, czyli korzystanie przez bohatera z wiedzy, której nie mógł zdobyć w świecie gry, np. znajomość imion postaci które nie miały okazji mu się przedstawić, czy wiadomości poznane na forum przez Gracza o przyszłych wydarzeniach w świecie gry itp.

    2.9 Zakazane jest zakładanie nadmiernej liczb kont przez jednego gracza. 6 postaci to maksymalna liczba postaci, którą dany gracz może posiadać. Tworzenie większej liczby postaci bez zgody administracji jest zabronione. Na większą liczbę postaci mogą zezwolić Administratorzy serwera po odpowiednim uzasadnieniu fabularnym. Dobrym uzasadnieniem jest przeniesienie postaci do galerii NPC-ów z racji epickości postaci lub przejścia jej na emeryturę. Złym, stwierdzenie, że pomyliło się przy wybieraniu umiejętności. Na serwerze fabularnym, postacie muszą umieć zaakceptować popełnione przez siebie błędy życiowe.

    2.10 Wylogowanie się w celu uniknięcia śmierci postaci jest surowo zakazane.

    2.11 Wylogowanie w celu ucieczki przed karą od Mistrza Gry jest zabronione.

    2.12 Kanał krzyk nie jest kanałem przeznaczonym dla graczy.

    2.13 Na serwerze obowiązuje zakaz używania kanału party.

    2.14 Sztuczne wydłużanie czasu gry poprzez notoryczne pozostawianie postaci bez opieki, czy też włączanie AFK na czas powyżej 10-15 minut, będzie karane drastycznym obcięciem czasu gry przez administrację. Obcięcie czasu gry ma wpływ na ilość punktów doświadczenia zdobywanych po zabiciu potworów, oraz na karę przy śmierci.

    2.15 Na serwerze działa system automatycznego przyznawania doświadczenia i złota.

    2.16 Profity z punktu 2.15 przyznawane są na podstawie:

    a) Czasu gry danego dnia

    b) Średniej ocen mistrzów gry

    2. 17 Każdy z MG ma możliwość przyznania oceny w skali 1-5. Kolejne oceny można interpretować...

    a) Ocena 1 -> Postać została uznana za bardzo źle odgrywaną, nie trzymającą klimatu. Średnia ocen niższa od 2.0 skutkuje zablokowaniem profitów.

    b) Ocena 2 -> Wyjściowa ocena wszystkich postaci, postać przeciętna, możliwe błędy i okazjonalne zerwanie klimatu

    c) Ocena 3 - > Postać poprawnie prowadzona, pomimo pojawiających się błędów utrzymująca klimat gry

    d) Ocena 4 - > Postać dobrze odgrywana, znająca realia świata i potrafiąca się w nim odnaleźć, mimo nielicznych błędów

    e) Ocena 5 -> Postać prowadzona perfekcyjnie, z doskonałą wiedzą o świecie gry, nie przejawiająca praktycznie żadnych błędów
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rozszczep.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! Tanit diary Design by SZABLONY.maniak.pl.