ďťż
Tanit diary
Niewłaściwa postać - login gracza odrzucony.
Relacje i interakcje między własnymi postaciami
Ulubiona postać z Final Fantasty VII.
Ulubiona Postać z Final Fantasy VIII
Wybierz postać, a wyrzucanie z gry
Ulubiona postać z Final Fantasy X-2
Ulubiona postać w Final Fantasy X
Postać mi w przejściu utkneła...
Nie mogę zmienić postaci.
Postać do Podstawowej Kampani
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szkodnikowo.htw.pl

  • Tanit diary

    Siła (S)

    Siła to cecha określająca sprawność fizyczną postaci. Jest, więc ważna dla wszystkich wojowników, barbarzyńców, łowców, mnichów i paladynów. Siła określa zdolności bojowe, w znaczący sposób ułatwia przetrwanie w walce. Im większa siła wojownika, tym większe zadaje on obrażenia podczas starcia. Siła zwiększa też udźwig postaci, im postać silniejsza, tym więcej ekwipunku jest w stanie nosić przy sobie.

    Zręczność (ZR)

    Zręczność postaci to cecha określająca jej zwinność, refleks, szybkość oraz koordynację ruchową. Jest ona niezwykle ważna dla łotrzyków oraz innych postaci, które używają lekkich pancerzy, bądź walczą bez ich użycia – barbarzyńca, łowca lub czarownik, mnich. Cecha ta wpływa na reakcje postaci wobec zaskoczenia, ułatwia też unikanie zagrożeń, jak pocisk zmierzający w kierunku bohatera lub cios wyprowadzony przez wroga. Zręczność ma też duży wpływ na umiejętność posługiwania się bronią dystansową – zręcznej postaci łatwiej jest skierować swój atak na wyznaczony cel. Żaden łucznik, czy zabójca nie przeżyje długo bez odpowiednio wysokiej zręczności.

    Kondycja (KON)


    Kondycja odzwierciedla budowę ciała, zdrowie, wytrzymałość postaci – jest ogólnym wyznacznikiem tych cech. Ponieważ ta cecha wpływa na punkty życia postaci i zwiększa szansę przeżycia naszego bohatera. Jest, więc ona bardzo istotna dla wszystkich klas postaci, ze wskazaniem na wojowników. Nie oznacza to jednak, że klasy czarujące nie muszą zwracać na nią uwagi, gdyż czarownik z silną kondycją ma większe szanse na przeżycie podczas walki.

    Inteligencja (INT)


    Inteligencja reprezentuje zdolności postaci do logicznego rozumowania oraz nauki. Jest to podstawowa cecha czarodziejów, gdyż muszą oni mieć bystry umysł, aby poznać i zapamiętywać magiczne zaklęcia. Inteligencja określa liczbę oraz siłę czarów maga. Cecha ta daje ogólną orientację w możliwościach umysłowych danej postaci. Postać z inteligencją poniżej 9 można nazwać głupawą, wolno myślącą – nie potrafi się ona poprawnie wypowiadać. Osoba inteligentna (12-13) uczy się bez problemów, jest pojętna. Natomiast postaci wysoce inteligentnej (14-15) uczenie się przychodzi z łatwością. Inteligencja na poziomie 16-17 punktów pozwala dostrzec dużą różnicę np. dany bohater wśród grupy mieszczan wyraźnie przewyższa ich w rozumowaniu. Postacie o inteligencji na poziomie 18 i wyższej są nazywane mianem genialnych. Inteligentne postacie są w stanie dostrzec pewną niespójność, czy też niedokładność w iluzji, są, więc odporne w pewnym stopniu na czary, trudno jest je zwieść byle, czym.

    Mądrość (MAD)


    Mądrość określa percepcję postaci, jej zdolność osądu, przebiegłość, wiedze ogólną, siłę woli oraz to, jak bardzo postać jest światła. Nawet zwykły plebejusz, który odznacza się spostrzegawczością i zaradnością, może okazać się istotą mądrą. Cecha ta jest niezwykle ważna dla kapłanów, czy druidów, gdyż określa ilość i siłę zaklęć, jakie mogą rzucać. Dobry łowca, paladyn i mnich także powinien być mądry. Mądrość ułatwia też unikanie niebezpieczeństw. (wpływa np. na spostrzegawczość).

    Charyzma (CHA)

    Charyzma określa to, w jaki sposób nasza postać jest postrzegana przez innych, a więc wpływa na siłę przekonywania postaci, siłę osobowości, zdolności przywódcze. Jest to ważna cecha dla wszystkich postaci, ale w szczególności tych, które kontaktują się z innymi istotami, nie raz pozwala uniknąć walki, czy też wynegocjować lepsze warunki umowy. Bez charyzmy nie obędzie się też żaden czarownik, bard (określa ona ich zdolności magiczne), czy paladyn. Jest też dość ważna dla kapłanów.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rozszczep.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! Tanit diary Design by SZABLONY.maniak.pl.