Tanit diary
ORGANISED CHAOS 28th December 2006 - DJ Cruze & Mc Frict
Juwenalia, zebranie organizacyjne - 4ty czerwca
Fucha dla organisty
Prezentacja w Power Poincie
TripleMixcast Episode2
Ciekawe Skrypty
Małe Ako mały zarobek :) ale za to codziennie !!!
Forum Reklamowe
Puchar KSPST FT/HFT w Teleexpresie
30.06.2005 - Dread Lion & Groove Dictators - Luka
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • super5.keep.pl

  • Tanit diary

    3.1 Na serwerze Aeris 2 mo¿na tworzyæ Organizacje. Ze wzglêdu na charakter finansowania organizacji rozró¿nia siê dwa typy:

    - organizacja NPC - s± to fabularne organizacje do których gracze mog± przynale¿eæ. Zaliczaj± siê do nich kanoniczne organizacje Zapomnianych Krain (np. Z³odzieje Cienia, Harfiarze itd.), a tak¿e organizacje zwi±zane z fabu³± serwera (np. Stra¿ miejska, Poborcy podatków itp.). Posiadaj±ce za przywódców postacie niezale¿ne. Organizacja zwi±zana z fabu³± wyspy musi posiadaæ opiekuna - Mistrza Gry. Organizacje te s± dofinansowywane (sta³y dochód), a gracze nie mog± zasiadaæ na ich czele i osi±gn±æ 100% autonomii decyzyjnej wzglêdem Mistrzów Gry.

    - organizacja graczy - ka¿da dobrowolnie za³o¿ona przez graczy organizacja b±d¼ zrzeszenie. Nie wymaga posiadania opiekuna - Mistrza Gry, mo¿e posiadaæ cz³onków NPC lecz jej przywódcami s± postacie graczy, jest niezale¿na (np. Malthen Canath, Druidzi).

    3.2 Aby móc stworzyæ organizacjê graczy konieczne jest zebranie przynajmniej 4 aktywnych graczy, musi ona posiadaæ uzasadnienie fabularne oraz musi zdobyæ ona aprobatê w¶ród Mistrzów Gry.

    3.3 Aby móc stworzyæ organizacjê NPC(Komórkê organizacji kanonicznej b±d¼ organizacjê fabularn±) konieczne jest zebranie przynajmniej 5 aktywnych graczy, musi ona posiadaæ uzasadnienie fabularne oraz musi zdobyæ ona opiekuna w¶ród Mistrzów Gry, w wypadku organizacji zwi±zanej z fabu³± musi ona podpisaæ stosown± fabularn± umowê z w³adzami Aeris.

    3.4 Ka¿da organizacja zobligowana jest do sformu³owania swojego statutu i jasnego przedstawienia swoich d±¿eñ. Statut powinien mieæ charakter jawny i byæ skierowany do postaci innych graczy, d±¿enia powinny mieæ charakter tylko dla MG. Po zaakceptowaniu przez grono MG organizacja ma charakter oficjalnej.

    3.5 Je¶li organizacja uzna za stosowne posiadaæ w³asn± siedzibê mo¿e tak± zakupiæ (poprzez kupno pomieszczeñ, istniej±cego budynku lub budowê nowego). W tym przypadku, w porozumieniu z Budowniczymi Serwera, mo¿e w pewnym stopniu wp³yn±æ na wygl±d wnêtrza siedziby. Kwota, jak± nale¿y ui¶ciæ za wybudowanie siedziby zale¿na jest od wielko¶ci tej¿e oraz jej wyposa¿enia, sp³atê mo¿na roz³o¿yæ na raty miesiêczne.

    3.6 Ka¿da organizacja po zatwierdzeniu jej przez grono MG otrzyma dofinansowanie w wysoko¶ci równej (1000*n)sz – gdzie „n” to liczba cz³onków w momencie zatwierdzania organizacji (za³o¿ycieli). Dofinansowanie mo¿na przeznaczyæ na dowolny cel (zap³ata za siedzibê, zakup ekwipunku…). Dofinansowanie jest w³asno¶ci± organizacji (jej za³o¿ycieli) i to od niej zale¿y jak nimi (lub ¶rodkami z niego zakupionymi) bêdzie rozporz±dzaæ. Dana postaæ mo¿e byæ liczona jako za³o¿yciel tylko jednej organizacji.

    3.7 Ka¿da organizacja po zatwierdzeniu jej przez grono MG mo¿e we wspó³pracy z Budowniczymi Serwera opracowaæ wygl±d niemagicznego p³aszcza/p³aszczy bêd±cego symbolem organizacji. P³aszcze te wydawane bêd± nieodp³atnie jej cz³onkom.

    3.8 Dopuszczalne jest opracowanie wygl±du innych przedmiotów zwi±zanych z organizacj± (zbroje, tarcze) jednak te wydawane bêd± dopiero po uiszczeniu zap³aty za nie. Dopuszczalne jest wymienienie posiadanego ekwipunku na to¿samy o wygl±dzie przedmiotów organizacji. Organizacja ma prawo pobraæ op³atê za wydanie takich przedmiotów.

    3.9 Ekwipunek indywidualny (broñ, zbroje, zwoje…) nie jest finansowany ze ¼ród³a MG – ka¿da z organizacji sama zadecyduje o tym, jak± pomoc mo¿e zapewniæ swoim cz³onkom.

    3.10 Cz³onkowie organizacji maj± mo¿liwo¶æ zakupienia magicznych wersji przedmiotów organizacji, a tak¿e wersji z ró¿nych materia³ów wedle cen podrêcznikowych D&D. W przypadku odej¶cia z organizacji ekwipunek organizacji zamieniany jest na adekwatny o standardowym wygl±dzie, w przypadku rozwi±zania organizacji ekwipunek pozostaje w rêkach by³ych cz³onków.

    3.11 W wypadku organizacji NPC niewywi±zanie siê z kontraktu z w³adzami, decyzja Mistrzów Gry, b±d¼ te¿ rezygnacja opiekuna mo¿e skutkowaæ utrat± statusu organizacji NPC, odej¶cia cz³onków niezale¿nych i utrat± sta³ego dochodu. Organizacja taka staje siê organizacj± graczy.

    3.12 W przypadku nie spe³niania za³o¿eñ organizacji, lub znacz±cego spadku ilo¶ci aktywnych cz³onków ka¿da organizacja mo¿e zostaæ rozwi±zana.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rozszczep.opx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Tanit diary Design by SZABLONY.maniak.pl.