ďťż
Tanit diary Zastąpenie pewnego atutu przedmiotem kupię przedmiot zwinność wzmagający Ciemnołuskowa i inne przedmioty Duuuużo przedmiotów w skrzynce Wycena przedmiotów Zniknięcie przedmiotu... :( Przedmioty cz. II Receptury - Magiczna Broń i Pancerze Receptury - Alchemia Gdzie sa receptury |
Tanit diaryAmulet Mądrości +4: premia do Mądrości +4Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Sztaba żelaza - Wątła esencja wody - Gwiezdny szafir Rzuć zaklęcie: Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Amulet Mądrości +6: premia do Mądrości +6 Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Sztaba żelaza - Promienista esencja wody - Zdradliwy kamień Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Opaska Intelektu +6: premia do Inteligencji +6 Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Zwierzęca skóra - Promienista esencja ognia - Zdradliwy kamień Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Płaszcz Nimfy +4: premia do Charyzmy +4 Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - 2 zwierzęce skóry - Wątła esencja wody - Gwiezdny szafir Rzuć zaklęcie Majestat Orła na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Płaszcz Nimfy +6: premia do Charyzmy +6 Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - 2 zwierzęce skóry - Promienista esencja wody - Zdradliwy kamień Rzuć zaklęcie Majestat Orła na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Medalion Myśli: Niewrażliwość na zaklęcia i efekty działające na umysł Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Sztaba żelaza - Wątła esencja mocy - Wątła esencja wody - Kanarkowy diament Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Większa Opończa Odporności na Zaklęcia: Odporność na zaklęcia 21 Wymagania: Poziom czarującego 9, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - 2 zwierzęce skóry - Rozjarzona esencja mocy - Rozjarzona esencja ognia - Łza króla Rzuć zaklęcie Odporność na Zaklęcia na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Płaszcz Odporności +4: premia +4 do rzutów obronnych Wymagania: Poziom czarującego 12, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - 2 zwierzęce skóry - Promienista esencja ziemi - Hiacynt Rzuć zaklęcie Odporność na warsztat maga zawierający powyższe składniki Płaszcz Odporności +5: premia +5 do rzutów obronnych Wymagania: Poziom czarującego 15, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - 2 zwierzęce skóry - Rozjarzona esencja ziemi - Błękitny diament Rzuć zaklęcie Odporność na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Klejnot widzenia: Pozwala rzucić zaklęcie Prawdziwe Widzenie raz dziennie Wymagania: Poziom czarującego 10, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Wątła esencja powietrza - Łza króla Rzuć zaklęcie Prawdziwe Widzenie na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Amulet Mądrości +2: premia do Mądrości +2 Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Sztaba żelaza - Słaba esencja wody - Diament Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Pierścień Czarodziejstwa +1: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie mistyczne 1. poziomu dziennie Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Sztaba żelaza - Słaba esencja powietrza - Obsydian Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Pierścień Czarodziejstwa +2: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie mistyczne 2. poziomu dziennie Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Sztaba żelaza - Wątła esencja powietrza - Diament Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Pierścień Czarodziejstwa +3: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie mistyczne 3. poziomu dziennie Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Sztaba żelaza - Słaba esencja mocy - Wątła esencja powietrza - Kanarkowy diament Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Pierścień Czarodziejstwa +4: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie mistyczne 4. poziomu dziennie Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Sztaba żelaza - Wątła esencja mocy - Promienista esencja powietrza - Gwiezdny szafir Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Opaska Intelektu +2: premia +2 do Inteligencji Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Zwierzęca skóra - Słaba esencja ognia - Diament Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Opaska Intelektu +4: premia +4 do Inteligencji Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Zwierzęca skóra - Wątła esencja ognia - Gwiezdny szafir Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Płaszcz Elfów: premia +5 do testów Ukrywania się Wymagania: Poziom czarującego 3, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - 2 zwierzęce skóry - Słaba esencja wody - Ognisty opal Rzuć zaklęcie Niewidzialność na warsztat maga zawierający powyższe składniki Buty Elfów: premia +5 do testów Skradania Wymagania: Poziom czarującego 3, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Zwierzęca skóra - Słaba esencja wody - Ognisty opal Rzuć zaklęcie Cisza na warsztat maga zawierający powyższe składniki Pas Zwinności +2: premia +2 do Zręczności Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Zwierzęca skóra - Słaba esencja powietrza - Diament Rzuć zaklęcie Kocia Zwinność na warsztat maga zawierający powyższe składniki Pas Zwinności +4: premia do Zręczności +4 Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Zwierzęca skóra - Wątła esencja powietrza - Gwiezdny szafir Rzuć zaklęcie Kocia Zwinność na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Pas Zwinności +6: premia do Zręczności +6 Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Zwierzęca skóra - Promienista esencja powietrza - Zdradliwy kamień Rzuć zaklęcie Kocia Zwinność na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Pas Siły Lodowego Olbrzyma +4: premia do Siły +4 Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Zwierzęca skóra - Wątła esencja ognia - Błękitny diament Rzuć zaklęcie Siła Byka na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Pas Siły Kamiennego Olbrzyma +6: premia do Siły +6 Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Zwierzęca skóra - Promienista esencja ognia - Beljuril Rzuć zaklęcie Siła Byka na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Buty Wędrowca +4: premia do Kondycji +4 Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Zwierzęca skóra - Wątła esencja ziemi - Hiacynt Rzuć zaklęcie Niedźwiedzia Wytrzymałość na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Buty Wędrowca +6: premia do Kondycji +6 Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Zwierzęca skóra - Promienista esencja ziemi - Zdradliwy kamień Rzuć zaklęcie Niedźwiedzia Wytrzymałość na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Amulet Naturalnego Pancerza +1: premia do KP +1 Wymagania: Poziom czarującego 5, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Sztaba żelaza - Słaba esencja ziemi - Szafir Rzuć zaklęcie Korowa Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Amulet Naturalnego Pancerza +2: premia do KP +2 Wymagania: Poziom czarującego 6, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Sztaba żelaza - Wątła esencja ziemi - Szmaragd Rzuć zaklęcie Korowa Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Amulet Naturalnego Pancerza +3: premia do KP +3 Wymagania: Poziom czarującego 9, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Sztaba żelaza - Słaba esencja mocy - Promienista esencja ziemi - Hiacynt Rzuć zaklęcie Korowa Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Bransolety Zbroi +1: premia do KP +1 Wymagania: Poziom czarującego 7, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - 2 sztaby żelaza - Słaba esencja ziemi - Obsydian Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Bransolety Zbroi +2: premia do KP +2 Wymagania: Poziom czarującego 7, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - 2 sztaby żelaza - Słaba esencja ziemi - Diament Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Bransolety Zbroi +3: premia do KP +3 Wymagania: Poziom czarującego 7, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - 2 sztaby żelaza - Wątła esencja ziemi - Kanarkowy diament Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Bransolety Zbroi +4: premia do KP +4 Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - 2 sztaby żelaza - Wątła esencja ziemi - Hiacynt Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Pochwa Ostrych Krawędzi: Pozwala rzucić zaklęcie Ostra Krawędź raz dziennie Wymagania: Poziom czarującego 5, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Drewniana deska - Słaba esencja ziemi - Hiacynt Rzuć zaklęcie Ostra Krawędź na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Amulet Naturalnego Pancerza +4: premia do KP +4 Wymagania: Poziom czarującego 12, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Sztaba żelaza - Wątła esencja mocy - Promienista esencja ziemi - Błękitny diament Rzuć zaklęcie Korowa Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki Amulet Naturalnego Pancerza +5: premia do KP +5 Wymagania: Poziom czarującego 12, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Sztaba żelaza - Wątła esencja mocy - Rozjarzona esencja ziemi - Beljuril Rzuć zaklęcie Korowa Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Bransolety Zbroi +5: premia do KP +5 Wymagania: Poziom czarującego 10, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - 2 sztaby żelaza - Promienista esencja ziemi - Błękitny diament Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Bransolety Zbroi +6: premia do KP +6 Wymagania: Poziom czarującego 12, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - 2 sztaby żelaza - Promienista esencja ziemi - Zdradliwy kamień Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Bransolety Zbroi +7: premia do KP +7 Wymagania: Poziom czarującego 14, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - 2 sztaby żelaza - Rozjarzona esencja ziemi - Beljuril Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Bransolety Zbroi +8: premia do KP +8 Wymagania: Poziom czarującego 16, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - 2 sztaby żelaza - Rozjarzona esencja ziemi - Łza króla Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Płaszcz Przemieszczenia: Pozwala rzucić zaklęcie Przemieszczenia trzy razy dziennie Wymagania: Poziom czarującego 3, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - 2 zwierzęce skóry - Wątła esencja powietrza Płaszcz Odporności +1: premia +1 do rzutów obronnych Wymagania: Poziom czarującego 5, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - 2 zwierzęce skóry - Słaba esencja ziemi - Obsydian Rzuć zaklęcie Odporność na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Płaszcz Odporności +2: premia +2 do rzutów obronnych Wymagania: Poziom czarującego 6, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - 2 zwierzęce skóry - Słaba esencja ziemi - Diament Rzuć zaklęcie Odporność na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Płaszcz Odporności +3: premia +3 do rzutów obronnych Wymagania: Poziom czarującego 9, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - 2 zwierzęce skóry - Wątła esencja ziemi - Kanarkowy diament Rzuć zaklęcie Odporność na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Skarabeusz Większej Ochrony: Odporność na zaklęcia 20, niewrażliwość na efekty śmierci i wyssania energii Wymagania: Poziom czarującego 18, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Sztaba żelaza - Rozjarzona esencja mocy - Rozjarzona esencja ognia - Rozjarzona esencja wody - Błękitny diament Rzuć zaklęcie Osłona przed Śmiercią na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Pierścień Boskiej Mocy 1: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie kapłańskie 1. poziomu dziennie Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Sztaba żelaza - Słaba esencja ognia - Obsydian Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Pierścień Boskiej Mocy 2: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie kapłańskie 2. poziomu dziennie Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Sztaba żelaza - Wątła esencja ognia - Diament Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Pierścień Boskiej Mocy 3: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie kapłańskie 3. poziomu dziennie Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Sztaba żelaza - Słaba esencja mocy - Wątła esencja ognia - Kanarkowy diament Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Pierścień Boskiej Mocy 4: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie kapłańskie 4. poziomu dziennie Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Sztaba żelaza - Wątła esencja mocy - Promienista esencja ognia - Gwiezdny szafir Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Amulet Mądrości +2: premia do Mądrości +2 Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Sztaba żelaza - Słaba esencja wody - Diament Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Amulet Mądrości +8: Premia do Mądrości +8 Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Sztaba żelaza - Rozjarzona esencja wody - Beljuril Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Płaszcz Nimfy +8: Premia do Charyzmy +8 Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - 2 zwierzęce skóry - Rozjarzona esencja wody - Beljuril Rzuć zaklęcie Majestat Orła na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Opaska Intelektu +8: Premia do Inteligencji +8 Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Zwierzęca skóra - Rozjarzona esencja ognia - Beljuril Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Pas Siły Olbrzyma z Chmur +8: premia do Siły +8 Wymagania: Poziom czarującego 8, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty - Zwierzęca skóra - Rozjarzona esencja ognia - Łza Króla - Rzuć zaklęcie Siła Byka na warsztat maga zawierający powyższe składniki. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! Tanit diary Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||