ďťż
Tanit diary
Zastąpenie pewnego atutu przedmiotem
kupię przedmiot zwinność wzmagający
Ciemnołuskowa i inne przedmioty
Duuuużo przedmiotów w skrzynce
Wycena przedmiotów
Zniknięcie przedmiotu... :(
Przedmioty cz. II
Receptury - Magiczna Broń i Pancerze
Receptury - Alchemia
Gdzie sa receptury
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl

  • Tanit diary

    Amulet Mądrości +4: premia do Mądrości +4
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Sztaba żelaza
    - Wątła esencja wody
    - Gwiezdny szafir
    Rzuć zaklęcie: Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Amulet Mądrości +6: premia do Mądrości +6
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Sztaba żelaza
    - Promienista esencja wody
    - Zdradliwy kamień
    Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Opaska Intelektu +6: premia do Inteligencji +6
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Zwierzęca skóra
    - Promienista esencja ognia
    - Zdradliwy kamień
    Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Płaszcz Nimfy +4: premia do Charyzmy +4
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - 2 zwierzęce skóry
    - Wątła esencja wody
    - Gwiezdny szafir
    Rzuć zaklęcie Majestat Orła na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Płaszcz Nimfy +6: premia do Charyzmy +6
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - 2 zwierzęce skóry
    - Promienista esencja wody
    - Zdradliwy kamień
    Rzuć zaklęcie Majestat Orła na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Medalion Myśli: Niewrażliwość na zaklęcia i efekty działające na umysł Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Sztaba żelaza
    - Wątła esencja mocy
    - Wątła esencja wody
    - Kanarkowy diament
    Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Większa Opończa Odporności na Zaklęcia: Odporność na zaklęcia 21 Wymagania:
    Poziom czarującego 9,
    atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - 2 zwierzęce skóry
    - Rozjarzona esencja mocy
    - Rozjarzona esencja ognia
    - Łza króla
    Rzuć zaklęcie Odporność na Zaklęcia na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Płaszcz Odporności +4: premia +4 do rzutów obronnych
    Wymagania:
    Poziom czarującego 12,
    atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - 2 zwierzęce skóry
    - Promienista esencja ziemi
    - Hiacynt
    Rzuć zaklęcie Odporność na warsztat maga zawierający powyższe składniki

    Płaszcz Odporności +5: premia +5 do rzutów obronnych
    Wymagania:
    Poziom czarującego 15,
    atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - 2 zwierzęce skóry
    - Rozjarzona esencja ziemi
    - Błękitny diament
    Rzuć zaklęcie Odporność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Klejnot widzenia: Pozwala rzucić zaklęcie Prawdziwe Widzenie raz dziennie
    Wymagania:
    Poziom czarującego 10,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Wątła esencja powietrza
    - Łza króla
    Rzuć zaklęcie Prawdziwe Widzenie na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Amulet Mądrości +2: premia do Mądrości +2
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Sztaba żelaza
    - Słaba esencja wody
    - Diament
    Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Pierścień Czarodziejstwa +1: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie mistyczne 1. poziomu dziennie
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Sztaba żelaza
    - Słaba esencja powietrza
    - Obsydian
    Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Pierścień Czarodziejstwa +2: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie mistyczne 2. poziomu dziennie
    Wymagania: Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Sztaba żelaza
    - Wątła esencja powietrza
    - Diament
    Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Pierścień Czarodziejstwa +3: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie mistyczne 3. poziomu dziennie
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Sztaba żelaza
    - Słaba esencja mocy
    - Wątła esencja powietrza
    - Kanarkowy diament
    Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Pierścień Czarodziejstwa +4: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie mistyczne 4. poziomu dziennie
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Sztaba żelaza
    - Wątła esencja mocy
    - Promienista esencja powietrza
    - Gwiezdny szafir
    Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Opaska Intelektu +2: premia +2 do Inteligencji
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Zwierzęca skóra
    - Słaba esencja ognia
    - Diament
    Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Opaska Intelektu +4: premia +4 do Inteligencji
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Zwierzęca skóra
    - Wątła esencja ognia
    - Gwiezdny szafir
    Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Płaszcz Elfów: premia +5 do testów Ukrywania się
    Wymagania:
    Poziom czarującego 3,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - 2 zwierzęce skóry
    - Słaba esencja wody
    - Ognisty opal
    Rzuć zaklęcie Niewidzialność na warsztat maga zawierający powyższe składniki

    Buty Elfów: premia +5 do testów Skradania
    Wymagania:
    Poziom czarującego 3,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Zwierzęca skóra
    - Słaba esencja wody
    - Ognisty opal
    Rzuć zaklęcie Cisza na warsztat maga zawierający powyższe składniki

    Pas Zwinności +2: premia +2 do Zręczności
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Zwierzęca skóra
    - Słaba esencja powietrza
    - Diament
    Rzuć zaklęcie Kocia Zwinność na warsztat maga zawierający powyższe składniki

    Pas Zwinności +4: premia do Zręczności +4
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Zwierzęca skóra
    - Wątła esencja powietrza
    - Gwiezdny szafir
    Rzuć zaklęcie Kocia Zwinność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Pas Zwinności +6: premia do Zręczności +6
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Zwierzęca skóra
    - Promienista esencja powietrza
    - Zdradliwy kamień
    Rzuć zaklęcie Kocia Zwinność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Pas Siły Lodowego Olbrzyma +4: premia do Siły +4
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Zwierzęca skóra
    - Wątła esencja ognia
    - Błękitny diament
    Rzuć zaklęcie Siła Byka na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Pas Siły Kamiennego Olbrzyma +6: premia do Siły +6
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Zwierzęca skóra
    - Promienista esencja ognia
    - Beljuril
    Rzuć zaklęcie Siła Byka na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Buty Wędrowca +4: premia do Kondycji +4
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Zwierzęca skóra
    - Wątła esencja ziemi
    - Hiacynt
    Rzuć zaklęcie Niedźwiedzia Wytrzymałość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Buty Wędrowca +6: premia do Kondycji +6
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Zwierzęca skóra
    - Promienista esencja ziemi
    - Zdradliwy kamień
    Rzuć zaklęcie Niedźwiedzia Wytrzymałość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Amulet Naturalnego Pancerza +1: premia do KP +1
    Wymagania:
    Poziom czarującego 5,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Sztaba żelaza
    - Słaba esencja ziemi
    - Szafir
    Rzuć zaklęcie Korowa Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Amulet Naturalnego Pancerza +2: premia do KP +2
    Wymagania:
    Poziom czarującego 6,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Sztaba żelaza
    - Wątła esencja ziemi
    - Szmaragd
    Rzuć zaklęcie Korowa Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Amulet Naturalnego Pancerza +3: premia do KP +3
    Wymagania:
    Poziom czarującego 9,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Sztaba żelaza
    - Słaba esencja mocy
    - Promienista esencja ziemi
    - Hiacynt
    Rzuć zaklęcie Korowa Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Bransolety Zbroi +1: premia do KP +1
    Wymagania:
    Poziom czarującego 7,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - 2 sztaby żelaza
    - Słaba esencja ziemi
    - Obsydian
    Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Bransolety Zbroi +2: premia do KP +2
    Wymagania:
    Poziom czarującego 7,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - 2 sztaby żelaza
    - Słaba esencja ziemi
    - Diament
    Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Bransolety Zbroi +3: premia do KP +3
    Wymagania:
    Poziom czarującego 7,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - 2 sztaby żelaza
    - Wątła esencja ziemi
    - Kanarkowy diament
    Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Bransolety Zbroi +4: premia do KP +4
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - 2 sztaby żelaza
    - Wątła esencja ziemi
    - Hiacynt
    Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Pochwa Ostrych Krawędzi: Pozwala rzucić zaklęcie Ostra Krawędź raz dziennie
    Wymagania:
    Poziom czarującego 5,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Drewniana deska
    - Słaba esencja ziemi
    - Hiacynt
    Rzuć zaklęcie Ostra Krawędź na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Amulet Naturalnego Pancerza +4: premia do KP +4
    Wymagania:
    Poziom czarującego 12,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Sztaba żelaza
    - Wątła esencja mocy
    - Promienista esencja ziemi
    - Błękitny diament
    Rzuć zaklęcie Korowa Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki

    Amulet Naturalnego Pancerza +5: premia do KP +5
    Wymagania:
    Poziom czarującego 12,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Sztaba żelaza
    - Wątła esencja mocy
    - Rozjarzona esencja ziemi
    - Beljuril
    Rzuć zaklęcie Korowa Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Bransolety Zbroi +5: premia do KP +5
    Wymagania:
    Poziom czarującego 10,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - 2 sztaby żelaza
    - Promienista esencja ziemi
    - Błękitny diament
    Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Bransolety Zbroi +6: premia do KP +6
    Wymagania:
    Poziom czarującego 12,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - 2 sztaby żelaza
    - Promienista esencja ziemi
    - Zdradliwy kamień
    Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Bransolety Zbroi +7: premia do KP +7
    Wymagania:
    Poziom czarującego 14,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - 2 sztaby żelaza
    - Rozjarzona esencja ziemi
    - Beljuril
    Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Bransolety Zbroi +8: premia do KP +8
    Wymagania:
    Poziom czarującego 16,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - 2 sztaby żelaza
    - Rozjarzona esencja ziemi
    - Łza króla
    Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Płaszcz Przemieszczenia: Pozwala rzucić zaklęcie Przemieszczenia trzy razy dziennie
    Wymagania:
    Poziom czarującego 3,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - 2 zwierzęce skóry
    - Wątła esencja powietrza

    Płaszcz Odporności +1: premia +1 do rzutów obronnych
    Wymagania:
    Poziom czarującego 5,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - 2 zwierzęce skóry
    - Słaba esencja ziemi
    - Obsydian
    Rzuć zaklęcie Odporność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Płaszcz Odporności +2: premia +2 do rzutów obronnych
    Wymagania:
    Poziom czarującego 6,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - 2 zwierzęce skóry
    - Słaba esencja ziemi
    - Diament
    Rzuć zaklęcie Odporność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Płaszcz Odporności +3: premia +3 do rzutów obronnych
    Wymagania:
    Poziom czarującego 9,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - 2 zwierzęce skóry
    - Wątła esencja ziemi
    - Kanarkowy diament
    Rzuć zaklęcie Odporność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Skarabeusz Większej Ochrony: Odporność na zaklęcia 20, niewrażliwość na efekty śmierci i wyssania energii
    Wymagania:
    Poziom czarującego 18,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Sztaba żelaza
    - Rozjarzona esencja mocy
    - Rozjarzona esencja ognia
    - Rozjarzona esencja wody
    - Błękitny diament
    Rzuć zaklęcie Osłona przed Śmiercią na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Pierścień Boskiej Mocy 1: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie kapłańskie 1. poziomu dziennie
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Sztaba żelaza
    - Słaba esencja ognia
    - Obsydian
    Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Pierścień Boskiej Mocy 2: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie kapłańskie 2. poziomu dziennie
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Sztaba żelaza
    - Wątła esencja ognia
    - Diament
    Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Pierścień Boskiej Mocy 3: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie kapłańskie 3. poziomu dziennie
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Sztaba żelaza
    - Słaba esencja mocy
    - Wątła esencja ognia
    - Kanarkowy diament
    Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Pierścień Boskiej Mocy 4: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie kapłańskie 4. poziomu dziennie
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Sztaba żelaza
    - Wątła esencja mocy
    - Promienista esencja ognia
    - Gwiezdny szafir
    Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Amulet Mądrości +2: premia do Mądrości +2
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Sztaba żelaza
    - Słaba esencja wody
    - Diament
    Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Amulet Mądrości +8: Premia do Mądrości +8
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Sztaba żelaza
    - Rozjarzona esencja wody
    - Beljuril
    Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Płaszcz Nimfy +8: Premia do Charyzmy +8
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - 2 zwierzęce skóry
    - Rozjarzona esencja wody
    - Beljuril
    Rzuć zaklęcie Majestat Orła na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Opaska Intelektu +8: Premia do Inteligencji +8
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Zwierzęca skóra
    - Rozjarzona esencja ognia
    - Beljuril
    Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Pas Siły Olbrzyma z Chmur +8: premia do Siły +8
    Wymagania:
    Poziom czarującego 8,
    Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
    - Zwierzęca skóra
    - Rozjarzona esencja ognia
    - Łza Króla
    - Rzuć zaklęcie Siła Byka na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rozszczep.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! Tanit diary Design by SZABLONY.maniak.pl.