Tanit diary
Music Industry Proposes a Piracy Surcharge on ISPs
basy basy
filozofia po raz enty
... strzelam bo lubiÄ™
Super Sexy Girls Wallpapers
Okazja!
Rywale zrezygnowali, zmiana planów reprezentacji P
Prawo jazdy na cieżarówki w USA - szkoła
[25.10] LSD - Making Of a Cyborg (Kenji Kawai) 320 full
Koncert Rebel Roots w ten piatek 5 Grudnia Cafe Lura
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • super5.keep.pl

  • Tanit diary

    REKRUTACJA

    11.1 Na Aeris istniej± cztery podstawowe grupy Wspó³pracowników:
    - Pomocnicy
    - Arbitrzy
    - Próbni Mistrzowie Gry
    - Mistrzowie Gry

    11.2 Pomocnicy:
    a. Pomocnicy s± to gracze, chêtni pomóc graczom przy pisaniu historii postaci, jak równie¿ pomóc MG przy ich sprawdzaniu.
    b. Pomocnikiem mo¿e zostaæ ka¿dy, kto posiada wiedzê o Zapomnianych Krainach i zg³osi sw± chêæ opiekunowi grupy.
    c. Pomocnikiem przestaje byæ osoba nieaktywna w dzia³aniach, którymi zajmuje siê grupa, lub te¿ ³ami±ca obowi±zuj±ce cz³onków grupy zasady.
    d. Pomocnik ma prawo:
    - Dostêpu do zamkniêtego forum Arbitrów;
    - Awansu do grona Arbitrów.
    e. Pomocnik nie ma prawa wypowiadania siê w temacie postaci.
    f. Pomocnik zobowi±zuje siê do pomocy graczom tworz±cym nowe postaci w tworzeniu rzetelnych historii oraz prawid³owych profili postaci /tzw. Klepsydr/ w miarê swojej wiedzy i specjalizacji.
    g. Lista pomocników i ich specjalizacje zapisane zostan± w oddzielnym temacie.

    11.3 Arbitrzy
    a. Arbitrzy s± graczami, chêtnymi do pomocy przy pisaniu historii postaci, posiadaj±cymi równie¿ pewne dodatkowe uprawnienia.
    b. Arbitrem mo¿e zostaæ Pomocnik, który wyrazi tak± chêæ, za¶ jego kandydatura - w tym wiedza - zostanie pozytywnie oceniona przez MG.
    c. Arbiter wyró¿niony jest z grona Pomocników tagiem [A] przed nickiem na forum.
    d. Arbitrem mo¿na przestaæ byæ przez brak aktywno¶ci lub ³amanie zasad grupy.
    e. Arbiter ma prawo:
    - Dostêpu do dzia³u Arbitrów;
    - Wypowiadania siê w historiach postaci na równi z Mistrzami Gry;
    - Akceptacji historii postaci - aczkolwiek akceptacja Arbitra mo¿e zostaæ cofniêta przez Mistrza Gry, po podaniu powodów. Zasady akceptacji postaci przez Arbitrów szczegó³owo reguluje regulamin wewnêtrzny grupy.
    - Zostania Próbnym Mistrzem Gry.

    11.4 Próbni Mistrzowie Gry
    a. Arbiter, mo¿e z³o¿yæ podanie do naczelnego Mistrza Gry, o zostanie Mistrzem na okres próbny.
    b. Warunkami zostania Próbnym MG s±:
    - Wolne miejsce w gronie MG - nowi MG na próbê s± nie przyjmowani, gdy grupa MG liczy 15 lub wiêcej osób.
    - Wolne miejsce w gronie Próbnych MG - w danej chwili na okresie próbnym nie mog± byæ wiêcej ni¿ dwie osoby.
    c. Pozytywna opinia MG o Arbitrze.
    d. MG na Okresie Próbnym zachowuje wszystkie uprawnienia Arbitra.
    e. Okres próbny trwa dwa tygodnie lub miesi±c, po up³ywie którego to czasu podejmowana jest decyzja co do dalszego losu kandydata.

    11.5. Awans do kolejnej grupy jest mo¿liwy co do zasady po dwóch tygodniach spêdzonych w grupie poprzedniej.

    11.6 W uzasadnionych przypadkach - i przy odpowiednich referencjach - awans mo¿e ulec przyspieszeniu.

    11.7 Ekipa serwera zastrzega sobie prawo przyjmowania w szczególnych wypadkach osób w trybie specjalnym, z pominiêciem hierarchii okre¶lonej w punktach 11.1 - 11.6
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rozszczep.opx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Tanit diary Design by SZABLONY.maniak.pl.