Tanit diary Music Industry Proposes a Piracy Surcharge on ISPs basy basy filozofia po raz enty ... strzelam bo lubię Super Sexy Girls Wallpapers Okazja! Rywale zrezygnowali, zmiana planów reprezentacji P Prawo jazdy na cieżarówki w USA - szkoła [25.10] LSD - Making Of a Cyborg (Kenji Kawai) 320 full Koncert Rebel Roots w ten piatek 5 Grudnia Cafe Lura |
Tanit diaryREKRUTACJA11.1 Na Aeris istniej± cztery podstawowe grupy Wspó³pracowników: - Pomocnicy - Arbitrzy - Próbni Mistrzowie Gry - Mistrzowie Gry 11.2 Pomocnicy: a. Pomocnicy s± to gracze, chêtni pomóc graczom przy pisaniu historii postaci, jak równie¿ pomóc MG przy ich sprawdzaniu. b. Pomocnikiem mo¿e zostaæ ka¿dy, kto posiada wiedzê o Zapomnianych Krainach i zg³osi sw± chêæ opiekunowi grupy. c. Pomocnikiem przestaje byæ osoba nieaktywna w dzia³aniach, którymi zajmuje siê grupa, lub te¿ ³ami±ca obowi±zuj±ce cz³onków grupy zasady. d. Pomocnik ma prawo: - Dostêpu do zamkniêtego forum Arbitrów; - Awansu do grona Arbitrów. e. Pomocnik nie ma prawa wypowiadania siê w temacie postaci. f. Pomocnik zobowi±zuje siê do pomocy graczom tworz±cym nowe postaci w tworzeniu rzetelnych historii oraz prawid³owych profili postaci /tzw. Klepsydr/ w miarê swojej wiedzy i specjalizacji. g. Lista pomocników i ich specjalizacje zapisane zostan± w oddzielnym temacie. 11.3 Arbitrzy a. Arbitrzy s± graczami, chêtnymi do pomocy przy pisaniu historii postaci, posiadaj±cymi równie¿ pewne dodatkowe uprawnienia. b. Arbitrem mo¿e zostaæ Pomocnik, który wyrazi tak± chêæ, za¶ jego kandydatura - w tym wiedza - zostanie pozytywnie oceniona przez MG. c. Arbiter wyró¿niony jest z grona Pomocników tagiem [A] przed nickiem na forum. d. Arbitrem mo¿na przestaæ byæ przez brak aktywno¶ci lub ³amanie zasad grupy. e. Arbiter ma prawo: - Dostêpu do dzia³u Arbitrów; - Wypowiadania siê w historiach postaci na równi z Mistrzami Gry; - Akceptacji historii postaci - aczkolwiek akceptacja Arbitra mo¿e zostaæ cofniêta przez Mistrza Gry, po podaniu powodów. Zasady akceptacji postaci przez Arbitrów szczegó³owo reguluje regulamin wewnêtrzny grupy. - Zostania Próbnym Mistrzem Gry. 11.4 Próbni Mistrzowie Gry a. Arbiter, mo¿e z³o¿yæ podanie do naczelnego Mistrza Gry, o zostanie Mistrzem na okres próbny. b. Warunkami zostania Próbnym MG s±: - Wolne miejsce w gronie MG - nowi MG na próbê s± nie przyjmowani, gdy grupa MG liczy 15 lub wiêcej osób. - Wolne miejsce w gronie Próbnych MG - w danej chwili na okresie próbnym nie mog± byæ wiêcej ni¿ dwie osoby. c. Pozytywna opinia MG o Arbitrze. d. MG na Okresie Próbnym zachowuje wszystkie uprawnienia Arbitra. e. Okres próbny trwa dwa tygodnie lub miesi±c, po up³ywie którego to czasu podejmowana jest decyzja co do dalszego losu kandydata. 11.5. Awans do kolejnej grupy jest mo¿liwy co do zasady po dwóch tygodniach spêdzonych w grupie poprzedniej. 11.6 W uzasadnionych przypadkach - i przy odpowiednich referencjach - awans mo¿e ulec przyspieszeniu. 11.7 Ekipa serwera zastrzega sobie prawo przyjmowania w szczególnych wypadkach osób w trybie specjalnym, z pominiêciem hierarchii okre¶lonej w punktach 11.1 - 11.6 |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Tanit diary Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||