ďťż
Tanit diary Po włćzeniu gry ,Wiecej grafiki (niebieski ekran) Czy można zmienić charakter w czasie gry ? [aktualizacja] Po zaktualizowaniu gry są błędy grafiki Nowa grupa - Próbni Mistrzowie Gry Śmierć z powodu buga gry Polskie moduły do gry w singlu? Wybierz postać, a wyrzucanie z gry Aktualizacje gry i wersji językowe Sterowniki grafika nieuruchamiające sie gry FaceBook - poszukiwani chętni do gry |
Tanit diarySava - ogólne zasady grySava jest grą szachową dla dwóch graczy rozgrywaną na szachownicy z rozmiaru 8 x 8. W grze biorą udział następujące bierki: - Niewolnik: odpowiednik piona szachowego, porusza się jak pion szachowy z wyłączeniem ruchu o dwa pola z pola startowego, nie występuje bicie w przelocie. - Wojownik: odpowiada wieży szachowej: - Czarodziej: odpowiada skoczkowi szachowemu: - Kapłanka: odpowiada gońcowi szachowemu: - Czempion: odpowiada hetmanowi szachowemu: -Matka Opiekunka: odpowiada królowi, porusza się o dwa pola we wszystkich kierunkach: W grze nie występuje roszada. Niewolnik, który przebędzie całą szachownicę zatrzymując się na linii początkowej przeciwnika podlega promocji w Wojownika. Celem gry jest zbicie Matki Opiekunki przeciwnika. Gracze nie mają obowiązku informowania o zaszachowaniu Matki Opiekunki. Poza ruchami bierek na szachownicy każdy z graczy może wykonać symulowany rzut kośćmi ośmiościennymi w celu określenia akcji specjalnej. Istnieją następujące akcje specjalne zależne od rzutów: 2 - Zdejmij dowolną bierkę przeciwnika 3 - Zdejmij dowolnego Niewolnika przeciwnika 4 - Awansuj własnego Niewolnika w Wojownika 5 - Przejmij kontrolę nad Niewolnikiem przeciwnika 6 - Zdejmij dowolną Kapłankę przeciwnika 7 - Zdegraduj wojownika przeciwnika w Niewolnika 8 - Zamień Czempiona przeciwnika w Wojownika 9 - Zdejmij dowolnego Czarodzieja przeciwnika 10 - Awansuj dowolnego wojownika w Czempiona 11 - Zamień losowego Czarodzieja lub Kapłankę przeciwnika w Niewolnika 12 - Awansuj dowolnego Niewolnika w Czarodzieja 13 - Przejmij kontrolę nad Czarodziejem przeciwnika 14 - Przejmij kontrolę nad Wojownikiem przeciwnika 15 - Przemień losową bierkę przeciwnika w swojego Czarodzieja 16 - Zamień losową ze swoich bierek w Czempiona |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! Tanit diary Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||