ďťż
Tanit diary
Po włćzeniu gry ,Wiecej grafiki (niebieski ekran)
Czy można zmienić charakter w czasie gry ?
[aktualizacja] Po zaktualizowaniu gry są błędy grafiki
Nowa grupa - Próbni Mistrzowie Gry
Śmierć z powodu buga gry
Polskie moduły do gry w singlu?
Wybierz postać, a wyrzucanie z gry
Aktualizacje gry i wersji językowe
Sterowniki grafika nieuruchamiające sie gry
FaceBook - poszukiwani chętni do gry
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nasza-bajka.keep.pl

  • Tanit diary

    Sava - ogólne zasady gry

    Sava jest grą szachową dla dwóch graczy rozgrywaną na szachownicy z rozmiaru 8 x 8.

    W grze biorą udział następujące bierki:

    - Niewolnik: odpowiednik piona szachowego, porusza się jak pion szachowy z wyłączeniem ruchu o dwa pola z pola startowego, nie występuje bicie w przelocie.



    - Wojownik: odpowiada wieży szachowej:



    - Czarodziej: odpowiada skoczkowi szachowemu:



    - Kapłanka: odpowiada gońcowi szachowemu:



    - Czempion: odpowiada hetmanowi szachowemu:



    -Matka Opiekunka: odpowiada królowi, porusza się o dwa pola we wszystkich kierunkach:



    W grze nie występuje roszada.

    Niewolnik, który przebędzie całą szachownicę zatrzymując się na linii początkowej przeciwnika podlega promocji w Wojownika.

    Celem gry jest zbicie Matki Opiekunki przeciwnika.
    Gracze nie mają obowiązku informowania o zaszachowaniu Matki Opiekunki.

    Poza ruchami bierek na szachownicy każdy z graczy może wykonać symulowany rzut kośćmi ośmiościennymi w celu określenia akcji specjalnej. Istnieją następujące akcje specjalne zależne od rzutów:

    2 - Zdejmij dowolną bierkę przeciwnika

    3 - Zdejmij dowolnego Niewolnika przeciwnika

    4 - Awansuj własnego Niewolnika w Wojownika

    5 - Przejmij kontrolę nad Niewolnikiem przeciwnika

    6 - Zdejmij dowolną Kapłankę przeciwnika

    7 - Zdegraduj wojownika przeciwnika w Niewolnika

    8 - Zamień Czempiona przeciwnika w Wojownika

    9 - Zdejmij dowolnego Czarodzieja przeciwnika

    10 - Awansuj dowolnego wojownika w Czempiona

    11 - Zamień losowego Czarodzieja lub Kapłankę przeciwnika w Niewolnika

    12 - Awansuj dowolnego Niewolnika w Czarodzieja

    13 - Przejmij kontrolę nad Czarodziejem przeciwnika

    14 - Przejmij kontrolę nad Wojownikiem przeciwnika

    15 - Przemień losową bierkę przeciwnika w swojego Czarodzieja

    16 - Zamień losową ze swoich bierek w Czempiona
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rozszczep.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! Tanit diary Design by SZABLONY.maniak.pl.