Tanit diary
Troche koles skreczem zamieszal... :)
szelki do wózka
KLON
Tethost Zorastryl
DJ Dynasty - Dance!
VECTRA i500 Cvan 2,5 V6 IRMSCHER - ze Szwajcarii
02.06.2007 - Black MUZIK Nite - Bagdad CAFE
[HF] Sekrety budowy latawców P.Elsztein
Informatyczny projekt Koreańsko - Polski ~~!
Uwaga nowa lista ! vinyle - wazna do 21.06.2005 !
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • super5.keep.pl

  • Tanit diary

    Witam. Je¿eli mi siê to uda, to ma¿y mi siê rozwiniêcie motywu statków w tworzonym module (chcê, by gracz móg³ na pok³adzie jakiegos p³ywaæ, a tak¿e toczyæ bitwy morskie).

    Wiem, i¿ mo¿na stworzyæ statek na zasadzie jednostki. Chcê jednak, by po statku mogli chodziæ ludzie. Wola³bym tak¿e, aby mia³ jak±¶ logiczn± zwrotno¶c. I teraz nasuwaj± mi sie takie pytania:
    - czy mo¿na ustawiæ BN (NPC) lub postaæ gracza na statku, bêd±cym jednostk± na zasadach BN?
    - czy mo¿na przemieszczaæ statki bêd±ce "strukturami" (czyli te z z zak³adki, w której jest tak¿e np. karczma)?
    - co siê stanie, je¿eli ustawiê jednostkê l±dow± na wodzie (my¶lê o tym w kontek¶cie pewnych istot, które mog± chodziæ po wodzie zgodnie z realiami D&D, je¿eli gra to zaakceptuje).

    Pytañ mam wiêcej, ale to, które maja sens zale¿y od odpowiedzi na powy¿sze pytania, wiêc na razie siê wstrzymam.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rozszczep.opx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Tanit diary Design by SZABLONY.maniak.pl.