ďťż
Tanit diary FREESTYLE & MC STORM @ Total Bedlam - 03-07-05 MIKK & MIKEY MOTION + MC's STORM & DOUBLE G @ REACTO DJ Brisk and MC Storm-Mixmag December 2002 15.05.2010 - BASS MASSAGE with RADIKAL GURU - YAKIZA Sprawozdanie merytoryczne 2008 Warsztat kowala Gothmog Dane Serwera 22.09.2007 Chase & Status l Vinyl, Warszawa Ciekawe Skrypty |
Tanit diaryOto zestaw pytań i odpowiedzi dotyczących SoZ (nadchodzącego drugiego dodatku do NWN2), jakie pojawiły się na angielskim forum NWN2.Zwracam się do was z prośbą, abyście ograniczyli spam do niezbędnego minimum (albo ustawiali posty na wygaszanie), ponieważ będę regularnie aktualizować ten spis i i nie chcę zanadto zaśmiecać tematu. Pytanie: Jakiego początku kampanii możemy się spodziewać? Czy to historia o charakterze osobistym, gdzie postać gracza jest wybrańcem, opowieść o najemniku korzystającym z nadarzającej się okazji, czy klasyczna ucieczka z więzienia? Odpowiedź: Poszukiwacz(e) przygód. O: Tak jak napisał Jeff, bohater będzie starej dobrej szkoły poszukiwaczy potęgi i chwały. P: Czy można będzie liczyć na wyjątkowo trudne wyzwania? Marzy mi się taka sytuacja: Moja niskopoziomowa drużyna skręca w złym kierunku i z tego powodu dostaje niezłego wycisku, podobnie jak to było w przypadku mojej pierwszej drużyny z BG1, kiedy stanowczo za wcześnie wkroczyła na pola Ankhegów i była raz po raz zrównywana z ziemią. O: O, tak. Zdecydowanie tak. P: Proliferacja magicznych przedmiotów, czy bardziej ograniczony dostęp? O: Bardziej ograniczony. P: Skoro Zehir jest bóstwem z nowej 4.0 edycji, to jakiej mechanice będzie oparty SoZ? O: To będzie ta sama edycja 3.5 tak jak w NWN2 i NX1. P: Czy to będzie kompletnie nowa historia, czy kontynuacja losów postaci z NWN2 i MotB? O: To nowa historia z nowymi postaciami, chociaż możemy napotkać znajome twarze i kontynuować niektóre ze starych wątków. P: Kto w ogóle pracuje nad dodatkiem? Czy to ten sam zespół, który stworzył MotB? O: Nad SoZ (NX2) pracuje paru członków zespołu od MotB i NWN2 jak i również nowe osoby. P: Czy SoZ będzie zaprojektowany jak Icewind Dale, czyli dużo lokacji i lochów, nie za wiele fabuły i dialogów, ale za to sporo walki? A może będzie bardziej jak Baldur's Gate, czyli pełno miejsc do zwiedzenia, wciągający wątek główny z licznymi misjami i dialogami, a mniejszym naciskiem na walkę? O: Trochę z podpunktu A, trochę z podpunktu B I trochę z (tajemniczego) podpunktu C. P: Jaka mechanika będzie zaimplementowana do nowej mapy świata? Czy będę zmuszony grać Łowcą czy Druidem, który posiada umiejętność tropienia lub łotrzykiem z Zauważaniem? O: Obecnie możesz wybrać jedną postać, która będzie reprezentować twoją drużynę na mapie świata, więc jeżeli masz przynajmniej jedną postać z odpowiednią umiejętnością, możesz spokojnie ruszać w drogę. Cała drużyna jest reprezentowana przez małą wersję obecnego przywódcy dróżyny. Niemalże wszystko co jest możliwe na normalnej lokacji NWN2, jest również możliwe na mapie świata; to w rzeczywistości zwykły poziom, jaki możesz zbudować w toolsecie. P: Czy dostaniemy lepiej wyglądające głowy elfów? O: Głowy elfów, tak jak pozostałe, są zgodne z wizją WotC i jest mało prawdopodobne, aby uległy zmianie. P: Kohorta. Dlaczego po prostu nie nazwiecie ich Henchmenami lub Kompanami? Jak to różnica? O: Kohorty- sam je tworzysz. P: Czy w SoZ będą wierzchowce/rumaki (I związane z nimi umiejętności/atuty/dogodności)?? O: Nie będzie wierzchowców. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! Tanit diary Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||