ďťż
Tanit diary
FREESTYLE & MC STORM @ Total Bedlam - 03-07-05
MIKK & MIKEY MOTION + MC's STORM & DOUBLE G @ REACTO
DJ Brisk and MC Storm-Mixmag December 2002
15.05.2010 - BASS MASSAGE with RADIKAL GURU - YAKIZA
Sprawozdanie merytoryczne 2008
Warsztat kowala
Gothmog
Dane Serwera
22.09.2007 Chase & Status l Vinyl, Warszawa
Ciekawe Skrypty
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • percrucem.xlx.pl

  • Tanit diary

    Oto zestaw pytań i odpowiedzi dotyczących SoZ (nadchodzącego drugiego dodatku do NWN2), jakie pojawiły się na angielskim forum NWN2.
    Zwracam się do was z prośbą, abyście ograniczyli spam do niezbędnego minimum (albo ustawiali posty na wygaszanie), ponieważ będę regularnie aktualizować ten spis i i nie chcę zanadto zaśmiecać tematu.

    Pytanie: Jakiego początku kampanii możemy się spodziewać? Czy to historia o charakterze osobistym, gdzie postać gracza jest wybrańcem, opowieść o najemniku korzystającym z nadarzającej się okazji, czy klasyczna ucieczka z więzienia?

    Odpowiedź: Poszukiwacz(e) przygód.
    O: Tak jak napisał Jeff, bohater będzie starej dobrej szkoły poszukiwaczy potęgi i chwały.

    P: Czy można będzie liczyć na wyjątkowo trudne wyzwania?

    Marzy mi się taka sytuacja:

    Moja niskopoziomowa drużyna skręca w złym kierunku i z tego powodu dostaje niezłego wycisku, podobnie jak to było w przypadku mojej pierwszej drużyny z BG1, kiedy stanowczo za wcześnie wkroczyła na pola Ankhegów i była raz po raz zrównywana z ziemią.

    O: O, tak. Zdecydowanie tak.

    P: Proliferacja magicznych przedmiotów, czy bardziej ograniczony dostęp?

    O: Bardziej ograniczony.

    P: Skoro Zehir jest bóstwem z nowej 4.0 edycji, to jakiej mechanice będzie oparty SoZ?

    O: To będzie ta sama edycja 3.5 tak jak w NWN2 i NX1.

    P: Czy to będzie kompletnie nowa historia, czy kontynuacja losów postaci z NWN2 i MotB?

    O: To nowa historia z nowymi postaciami, chociaż możemy napotkać znajome twarze i kontynuować niektóre ze starych wątków.

    P: Kto w ogóle pracuje nad dodatkiem? Czy to ten sam zespół, który stworzył MotB?

    O: Nad SoZ (NX2) pracuje paru członków zespołu od MotB i NWN2 jak i również nowe osoby.

    P: Czy SoZ będzie zaprojektowany jak Icewind Dale, czyli dużo lokacji i lochów, nie za wiele fabuły i dialogów, ale za to sporo walki?

    A może będzie bardziej jak Baldur's Gate, czyli pełno miejsc do zwiedzenia, wciągający wątek główny z licznymi misjami i dialogami, a mniejszym naciskiem na walkę?

    O: Trochę z podpunktu A, trochę z podpunktu B I trochę z (tajemniczego) podpunktu C.

    P: Jaka mechanika będzie zaimplementowana do nowej mapy świata? Czy będę zmuszony grać Łowcą czy Druidem, który posiada umiejętność tropienia lub łotrzykiem z Zauważaniem?

    O: Obecnie możesz wybrać jedną postać, która będzie reprezentować twoją drużynę na mapie świata, więc jeżeli masz przynajmniej jedną postać z odpowiednią umiejętnością, możesz spokojnie ruszać w drogę.

    Cała drużyna jest reprezentowana przez małą wersję obecnego przywódcy dróżyny.

    Niemalże wszystko co jest możliwe na normalnej lokacji NWN2, jest również możliwe na mapie świata; to w rzeczywistości zwykły poziom, jaki możesz zbudować w toolsecie.


    P: Czy dostaniemy lepiej wyglądające głowy elfów?

    O: Głowy elfów, tak jak pozostałe, są zgodne z wizją WotC i jest mało prawdopodobne, aby uległy zmianie.

    P: Kohorta. Dlaczego po prostu nie nazwiecie ich Henchmenami lub Kompanami? Jak to różnica?

    O: Kohorty- sam je tworzysz.


    P: Czy w SoZ będą wierzchowce/rumaki (I związane z nimi umiejętności/atuty/dogodności)??

    O: Nie będzie wierzchowców.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rozszczep.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! Tanit diary Design by SZABLONY.maniak.pl.