ďťż
Tanit diary
santa rox czyli dobre placki na święta sprzedam
Jak czytać Biblię Świętą?
Towarzysze Bohatera NWN 2 - Khelgar Żelazna Pięść
SKYLARK NA ŚWIĘTA
Wycofanie zarzutów - Brottor Silna Pięść
TOŁDIASZ
TarCon 2008 - blok M:tG
--> SONIC TRIP - ContesT - [ infinity & exwookie ]
Podanie na Moderatora Bob Budowniczy
David Drum @ Flash Club, PART 1, Sep 26th 2008
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szkodnikowo.htw.pl

  • Tanit diary



    Święta Pięść

    Święte Pięści są niezależnymi organizacjami, spotykanymi w wielu świątyniach. Ich ascetyczni członkowie przemienili duchowo swoją magię objawień, przynosząc swoim ciałom i woli harmonię. Święte Pięści wyrzekli używania broni i ciężkiego pancerza. Rozważają nad swoimi ciałami i umysłami podarowanymi od ich bóstw i wierzą, że nie rozwijanie tych talentów do najpełniejszego potencjału jest grzechem. Czarowanie nie jest dyshonorem dla nich lub ich bóstw. Święte Pięści są silni w wierze, woli i ciele.

    Kapłani są doskonałymi kandydatami do zakonu Świętych Pięści. Paladyni również mogą wybrać dołączenie się do nich, ale rzadko kiedy swobodnie poddają się temu kłopotliwemu nazewnictwu. Wojownicy, łotrzykowie i bardowie i nawet byli mnisi również mogą być dobrymi kandydatami, zaopatrzeni w wystarczającą liczbę poziomów w klasie, która daje im czary magii objawień. Druidzi czasami uważają ich klasowe zdolności bojowe za użyteczne, ale czarownicy i czarodzieje są mało zainteresowani nimi.



    Wymagania:

      lPodstawowa Premia Ataku: +4 ll llAtuty: Ulepszona Walka bez Broni, Ogłuszająca Pięść, Magia w Walce ll llUmiejętności: Wiedza 8 ll llMagia Objawień: Umiejętność rzucania czarów 1 poziomu.l


    Zdolności Klasowe:

      lKostka Wytrzymałości: k8 ll llPodstawowa Premia Ataku: Wysoka ll llNajwyższe Rzuty Obronne: Wytrzymałość i Refleks ll llBiegłości: Święte Pięści nie zdobywają żadnych biegłości w broni, pancerzach i tarczach. ll llPodstawowe Punkty umiejętności: 4 + modyfikator z Intelektu ll llUmiejętności klasowe: Koncentracja, Leczenie, Wiedza, Czaroznastwo i Upadanie. ll llCzary na dzień/Czary znane: Kiedy awansujesz w klasie Świętej Pięści (oprócz 4 i 8 poziomu), postać zdobywa nowe czary na dzień, tak, jakby awansował w jakiejkolwiek klasie używającej magii objawień, która daje mu dostęp do 1-poziomowych zaklęć. Jeśli postać ma więcej niż jedną odpowiednią klasę czarującą (magii objawień) musi wybrać tylko jedną do ulepszenia. ll llPremia do Klasy Pancerza: Gdy postać nie jest obciążona i jest w lekkim pancerzu, lub bez pancerza na 1 poziomie Święta Pięść otrzymuje +1 premii do klasy pancerza. Premia wzrasta do +2 na 5 poziomie i +3 na 10 poziomie. ll llNieuzbrojone obrażenia: Święta Pięść zadaje ciosy w walce, będąc nieuzbrojonym, tak jak mnich o tej samej ilości poziomów. Poziom Mnicha Świętej Pięści (jeśli w ogóle jest) kumuluje się z jego poziomem klasy w celu określenia obrażeń bez uzbrojenia. ll llSzybkie poruszanie się: Jeśli Święta Pięść posiada poziomy Mnicha, poziom Świętej Pięść kumuluje się z poziomem Mnicha w celu określenia Szybkości Mnicha. W przeciwnym wypadku otrzymuje odpowiednik Szybkości Mnicha na 3 poziomie i postępuje identycznie do 3-poziomowej zdolności Szybkości Mnicha. ll llŚwięte Płomienie: Na 4 poziome Święta Pięść może przyzwać święte płomienie dookoła jego pięści. Te płomienie dodają obrażenia do nieuzbrojonych obrażeń Świętej Pięści. Dodatkowe obrażenia wynoszą tyle co poziom Świętej Pięści + modyfikator z Mądrości. Działa przez 10 rund. Ta umiejętność może być użyta tylko raz dziennie, a dwa razy na dzień na 8 poziomie. ll llNiesamowity Unik: Na 6 poziomie Święta Pięść zachowuje wszelkie premie ze zręczności do klasy pancerza, gdy jest zaskoczony lub atakowany przez niewidzialnego wroga. ll llWewnętrzny Pancerz: Na 10 poziomie Święta Pięść, raz na dzień, może chronić się przed obrażeniami. Otrzymuje premię +4 z uświęcenia do klasy pancerza, premię +4 z uświęcenia do wszystkich rzutów obronnych i odporność na czary o wartości 25, na ilość rund równej modyfikatorowi z Mądrości.l


    Falvin: Tekst został przetłumaczony przeze mnie i nie jest oficjalnym tłumaczeniem CD Projektu. Unarmed przetłumaczyłem jako nieuzbrojony (oznacza to walkę bez broni), ale w niektórych miejscach było to dosyć kłopotliwe w tłumaczeniu jak chociażby w nazwie zdolności Unarmed Damage, gdzie dosłownie przetłumaczyłem na Nieuzbrojone Obrażenia.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rozszczep.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! Tanit diary Design by SZABLONY.maniak.pl.