ďťż
Tanit diary
Szaman Dusz
A może szaman?
Quintessence Of Hardcore, Toxer
Proponowane wyglądy
Słotowa - Przedszkole Publiczne - Słotowa 159a
05.07.2008 - GroundZero Festival - Recreatieplas/Bussloo
Peszko: w wakacje pogram w piłkę ręczną.
Moje typy
WAŝNE OGŁOSZENIE
KOŚCIÓŁ KATOLICKI PRZECZY EWANGELII, Richard Bennett
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szkodnikowo.htw.pl

  • Tanit diary



    Szaman

    Mistrz świata duchów, Szaman podąża drogą innych tradycji magii objawień niż Kleryk czy Druid. Jego świat jest przepełniony potężnymi, żyjącymi duchami, niektórymi pomocnymi, a niektórymi złośliwymi. Przez negocjacje z tymi duchami, Szaman otrzymuje moce nad światem Natury oraz potężną magię objawień, która wspomaga jego kompanów, lub karci wrogów. Stworzenia, które uważa się za duchy to fey, żywiołaki i bezcieleśni nieumarli jak widma, czy cienie.



    Zdolności Klasowe:

      lKostka Wytrzymałości: k8 llPodstawowa Premia Ataku: Średnia llNajwyższe Rzuty Obronne: Wytrzymałość i Wola llPodstawowe Punkty umiejętności: 4 + modyfikator z Intelektu llUmiejętności klasowe: Koncentracja, Rzemiosło: Alchemia, Dyplomacja, Leczenie, Wiedza, Nasłuchiwanie, Czaroznastwo, Spostrzegawczość, Sztuka Przetrwania llCzary: Spontaniczne czarowanie (jak czarownik), z listą czarów druida. Magia Objawień. Mądrość 10+ dla określenia możliwości rzucania czarów konkretnych poziomów. Charyzma zwiększa stopień trudności czarów. llSzaman może zmienić swoje odnowione zaklęcia, każdego dnia po 1 godzinie medytacji. ll llPrzewodnik Duchów: Na 1 poziomie wewnętrzna personifikacja duchów daje Szamanowi atut Czujność. ll llChłosta Duchów: Na 2 poziomie zadaje 1k4 obrażeń/poziom klasy wszystkim duchom w odległości 30 stóp. Rzut na wolę redukuje do połowy obrażeń. 3/dzień + modyfikator z Charyzmy. ll llWykrywanie Duchów: Na 3 poziomie Przewodnik Duchów może wykryć pobliskie duchy (są pokazane na minimapie przez 10 minut). ll llBłogosławieństwo Duchów: Na 4 poziomie Szaman otrzymuje premię +2 do klasy pancerza (za unik) i +2 do wszystkich rzutów przeciwko atakom i efektom duchów. ll llPodążanie za przewodnikiem: Na 5 poziomie jeśli Szamanowi nie uda się rzut przeciwko czarom umysłu, może go jeszcze raz powtórzyć. ll llDuch Wojownika: Na 7 poziomie Szaman ignoruje ukrycie i szanse na chybienie ataku gdy walczy z duchami. ll llOdpędzanie Duchów: Grupowa wersja Błogosławieństwa Duchów, nie kumuluje się z tą umiejętnością. 1/dzień i działa przez 10 minut na poziom klasowy Szamana. ll llForma Ducha: Na 9 poziomie Szaman raz dziennie przyjmuje postać ducha dzięki czemu otrzymuje 50% ukrycia na 5 rund. Na 15 poziomie 2/dzień, a na 20 poziomie 3/dzień. ll llPrzywołanie Ducha: Na 11 poziomie Szaman raz dziennie może przywołać czyjegoś ducha do życia, na tej samej zasadzie co zaklęcie Przywrócenie do życia. ll llOsłabienie Duchów: Obnaża wszystkie duchy w promieniu 30 stóp od Szamana, które tracą odporność na zaklęcia, redukcje obrażeń i ukrycie. Działa przez 1 rundę + 1 runda/3 poziomy klasowe Szaman. Rzut na wolę neguje efekty. ll llPodróż Ducha: Na 17 poziomie Szaman, 1/dzień, staje się eteryczny na 1 runda/poziom klasowy Szamana. Ta umiejętność nie pozwala na wędrowanie po Planie Dusz. ll llWybraniec Duchów: Na 19 poziomie leczy 10 punktów wytrzymałości/poziom klasowy (maks. 150). Raz dziennie lub gdy zada 0 punktów obrażeń (umiejętność regeneruje się?). ll llDuch Który Wędruje: Na 20 poziomie Szaman na stałe otrzymuje redukcję 5/zimne żelazo, +3 do rzutów przeciwko zauroczeniu oraz Widzenie w Ciemności.l


    Poziom/Czary możliwe do rzucenia na dzień:
    1 3 2
    2 4 3
    3 5 4 2
    4 6 5 3
    5 6 6 4 2
    6 6 6 5 3
    7 6 6 6 4 2
    8 6 6 6 5 3
    9 6 6 6 6 4 2
    10 6 6 6 6 5 3
    11 6 6 6 6 6 4 2
    12 6 6 6 6 6 5 3
    13 6 6 6 6 6 6 4 2
    14 6 6 6 6 6 6 5 3
    15 6 6 6 6 6 6 6 4 2
    16 6 6 6 6 6 6 6 5 3
    17 6 6 6 6 6 6 6 6 4 2
    18 6 6 6 6 6 6 6 6 5 3
    19 6 6 6 6 6 6 6 6 6 4
    20 6 6 6 6 6 6 6 6 6 5

    Poziom/Czary odnawialne (liczba czarów znanych na dzień)
    1 3 1
    2 3 2
    3 3 2 1
    4 3 3 1
    5 3 3 1 1
    6 3 3 2 1
    7 3 3 2 1 1
    8 3 3 2 2 1
    9 3 3 3 2 1 1
    10 3 3 3 2 2 1
    11 3 3 3 3 2 1 1
    12 3 3 3 3 1 2 1
    13 3 3 3 3 3 2 1 1
    14 3 3 3 3 3 2 2 1
    15 3 3 3 3 3 3 2 1 1
    16 3 3 3 3 3 3 2 2 1
    17 3 3 3 3 3 3 3 2 1 1
    18 3 3 3 3 3 3 3 2 2 1
    19 3 3 3 3 3 3 3 3 2 2
    20 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2

    Dopisek do klasy: Duchy są tu traktowane jako Fey, Żywiołaki i istoty mające w blueprint flagę "Spirit Override".

    Falvin: Tekst został przetłumaczony przeze mnie i nie jest oficjalnym tłumaczeniem CD Projektu.

    Errata: Poprawiłem nazwę klasy. CDP przetłumaczyło już dodatek i przyjęto nazwę Szaman.

    Jedyny problem w tłumaczeniu miałem ze zdaniem w zdolności Wybraniec Duchów, mianowicie: heals 10hp/class level (max 150) once shaman hits 0hp once use per day, dlatego czekam na wasze komentarze.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rozszczep.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! Tanit diary Design by SZABLONY.maniak.pl.