|
Tanit diary Szaman Dusz A może szaman? Quintessence Of Hardcore, Toxer Proponowane wyglÄ
dy SĹotowa - Przedszkole Publiczne - SĹotowa 159a 05.07.2008 - GroundZero Festival - Recreatieplas/Bussloo Peszko: w wakacje pogram w piĹkÄ rÄcznÄ
. Moje typy WAĹťNE OGĹOSZENIE KOĹCIĂĹ KATOLICKI PRZECZY EWANGELII, Richard Bennett
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plszkodnikowo.htw.pl
|
|
Tanit diary
Szaman
Mistrz świata duchów, Szaman podąża drogą innych tradycji magii objawień niż Kleryk czy Druid. Jego świat jest przepełniony potężnymi, żyjącymi duchami, niektórymi pomocnymi, a niektórymi złośliwymi. Przez negocjacje z tymi duchami, Szaman otrzymuje moce nad światem Natury oraz potężną magię objawień, która wspomaga jego kompanów, lub karci wrogów. Stworzenia, które uważa się za duchy to fey, żywiołaki i bezcieleśni nieumarli jak widma, czy cienie.
Zdolności Klasowe:
lKostka Wytrzymałości: k8
llPodstawowa Premia Ataku: Średnia
llNajwyższe Rzuty Obronne: Wytrzymałość i Wola
llPodstawowe Punkty umiejętności: 4 + modyfikator z Intelektu
llUmiejętności klasowe: Koncentracja, Rzemiosło: Alchemia, Dyplomacja, Leczenie, Wiedza, Nasłuchiwanie, Czaroznastwo, Spostrzegawczość, Sztuka Przetrwania
llCzary: Spontaniczne czarowanie (jak czarownik), z listą czarów druida. Magia Objawień. Mądrość 10+ dla określenia możliwości rzucania czarów konkretnych poziomów. Charyzma zwiększa stopień trudności czarów.
llSzaman może zmienić swoje odnowione zaklęcia, każdego dnia po 1 godzinie medytacji.
ll
llPrzewodnik Duchów: Na 1 poziomie wewnętrzna personifikacja duchów daje Szamanowi atut Czujność.
ll
llChłosta Duchów: Na 2 poziomie zadaje 1k4 obrażeń/poziom klasy wszystkim duchom w odległości 30 stóp. Rzut na wolę redukuje do połowy obrażeń. 3/dzień + modyfikator z Charyzmy.
ll
llWykrywanie Duchów: Na 3 poziomie Przewodnik Duchów może wykryć pobliskie duchy (są pokazane na minimapie przez 10 minut).
ll
llBłogosławieństwo Duchów: Na 4 poziomie Szaman otrzymuje premię +2 do klasy pancerza (za unik) i +2 do wszystkich rzutów przeciwko atakom i efektom duchów.
ll
llPodążanie za przewodnikiem: Na 5 poziomie jeśli Szamanowi nie uda się rzut przeciwko czarom umysłu, może go jeszcze raz powtórzyć.
ll
llDuch Wojownika: Na 7 poziomie Szaman ignoruje ukrycie i szanse na chybienie ataku gdy walczy z duchami.
ll
llOdpędzanie Duchów: Grupowa wersja Błogosławieństwa Duchów, nie kumuluje się z tą umiejętnością. 1/dzień i działa przez 10 minut na poziom klasowy Szamana.
ll
llForma Ducha: Na 9 poziomie Szaman raz dziennie przyjmuje postać ducha dzięki czemu otrzymuje 50% ukrycia na 5 rund. Na 15 poziomie 2/dzień, a na 20 poziomie 3/dzień.
ll
llPrzywołanie Ducha: Na 11 poziomie Szaman raz dziennie może przywołać czyjegoś ducha do życia, na tej samej zasadzie co zaklęcie Przywrócenie do życia.
ll
llOsłabienie Duchów: Obnaża wszystkie duchy w promieniu 30 stóp od Szamana, które tracą odporność na zaklęcia, redukcje obrażeń i ukrycie. Działa przez 1 rundę + 1 runda/3 poziomy klasowe Szaman. Rzut na wolę neguje efekty.
ll
llPodróż Ducha: Na 17 poziomie Szaman, 1/dzień, staje się eteryczny na 1 runda/poziom klasowy Szamana. Ta umiejętność nie pozwala na wędrowanie po Planie Dusz.
ll
llWybraniec Duchów: Na 19 poziomie leczy 10 punktów wytrzymałości/poziom klasowy (maks. 150). Raz dziennie lub gdy zada 0 punktów obrażeń (umiejętność regeneruje się?).
ll
llDuch Który Wędruje: Na 20 poziomie Szaman na stałe otrzymuje redukcję 5/zimne żelazo, +3 do rzutów przeciwko zauroczeniu oraz Widzenie w Ciemności.l
Poziom/Czary możliwe do rzucenia na dzień: 1 3 2 2 4 3 3 5 4 2 4 6 5 3 5 6 6 4 2 6 6 6 5 3 7 6 6 6 4 2 8 6 6 6 5 3 9 6 6 6 6 4 2 10 6 6 6 6 5 3 11 6 6 6 6 6 4 2 12 6 6 6 6 6 5 3 13 6 6 6 6 6 6 4 2 14 6 6 6 6 6 6 5 3 15 6 6 6 6 6 6 6 4 2 16 6 6 6 6 6 6 6 5 3 17 6 6 6 6 6 6 6 6 4 2 18 6 6 6 6 6 6 6 6 5 3 19 6 6 6 6 6 6 6 6 6 4 20 6 6 6 6 6 6 6 6 6 5
Poziom/Czary odnawialne (liczba czarów znanych na dzień) 1 3 1 2 3 2 3 3 2 1 4 3 3 1 5 3 3 1 1 6 3 3 2 1 7 3 3 2 1 1 8 3 3 2 2 1 9 3 3 3 2 1 1 10 3 3 3 2 2 1 11 3 3 3 3 2 1 1 12 3 3 3 3 1 2 1 13 3 3 3 3 3 2 1 1 14 3 3 3 3 3 2 2 1 15 3 3 3 3 3 3 2 1 1 16 3 3 3 3 3 3 2 2 1 17 3 3 3 3 3 3 3 2 1 1 18 3 3 3 3 3 3 3 2 2 1 19 3 3 3 3 3 3 3 3 2 2 20 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2
Dopisek do klasy: Duchy są tu traktowane jako Fey, Żywiołaki i istoty mające w blueprint flagę "Spirit Override".
Falvin: Tekst został przetłumaczony przeze mnie i nie jest oficjalnym tłumaczeniem CD Projektu.
Errata: Poprawiłem nazwę klasy. CDP przetłumaczyło już dodatek i przyjęto nazwę Szaman.
Jedyny problem w tłumaczeniu miałem ze zdaniem w zdolności Wybraniec Duchów, mianowicie: heals 10hp/class level (max 150) once shaman hits 0hp once use per day, dlatego czekam na wasze komentarze.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrozszczep.opx.pl
ďťż |
|