Tanit diary Małe Ako mały zarobek :) ale za to codziennie !!! rozmusy rumuńskie - bardzo małe 2 małe bugi Małe ogłoszenie Małe FAQ Małe typy Europejczycy nie gęsi i swojego Nissana 370z maj± Nissan Skyline R34 z now± twarz± [SPRZEDAM] Nissan 100 NX 1,6 NISMO Nissan 370Z |
Tanit diaryTak jak w temacie, moze ktos bedzie pierwszy raz grzebal przy Nissanie i nie bedzie wiedzial jak sie dobrac do swiec to wrzuce do pomocy male fotostory robione wczoraj.Na poczatek taka mala ciekawostka: Nissan nie posiada kabli wysokiego napiecia oraz kopulki tylko na kazdej swiecy jest cewka dzieki wspanialym japonczykom za co bardzo jestem im wdzieczny A wiec zaczynamy: Pogoda: 1stopien C, opady przelotnego deszczu i sniegu (urok robienia pod chmurka) Pacjent: Nissan Skyline R33 GTR Vspec z roku 1995 Serce: RB26DETT I6 24v DOHC Najpierw male odsniezanko No to otworzmy maske: Nastepnie musimy odpiac wtyczke ktora przypieta jest do tylu pokrywy pod ktora ukryte sa cewki i odkrecic masowy kabelek od obudowy ktory widac obok wtyczki na zdjeciu Nastepnie zabieramy sie do odkrecania 8 srub ktore trzymaja pokrywe cewek i naszym oczom ukazuje sie akurat w tym silniku 6 cewek w rzedzie: I pozostalo nam dobrac sie do samych cewek. Zazwyczaj kazda z cewek przykrecona jest od dwoch do czterech srub na kluczyk nasadowy 8. Po odkreceniu tych srub sciagamy cewke ze swiecy i naszym oczom ukazuje sie swieca ktora pozostalo wykrecic I to na tyle. Nic trudnego, wystarczy troszke czasu i mozna sie bawic. Jedna uwaga: Jesli bedziecie skladac wszystko do kupy to uwarzajcie przy dokrecaniu cewek, nie dokrecajcie ich na maxa tylko odpusccie jak poczujecie juz opor, dokrecajcie naprawde z czuciem poniewaz wszystko jest aluminiowe i bardzo lubi sie ukrecac... Takze jeszcze raz uwazajcie przy dokrecaniu cewek, poza tym jesli cewka przykrecona jest tylko dwoma srubami to starajcie sie zlapac cewke po przekatnej a nie w jednej linii poniewaz to daje lepsze mocowanie dla niej. Pozdrawiam |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹĽone! Tanit diary Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||