ďťż
Tanit diary
[ogólne] Wyświetlanie dialogów gracz-npc
Błędy w opisach NPC
npc - poisoned goulash
Oyomesan NPC
Nameless npc
Osobę trudniącą się stawianiem budynków - wynajmę.
WYNAJME MIESZKANIE W ŁODZI
Wynajme mieszkanie
Random Movement
Call of Juarez: Więzy Krwi / Call Of Juarez: Bound In Blood
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • super5.keep.pl

  • Tanit diary

    Złota zasada:

    Jeśli najmowany NPC przynosi ci zysk czysto fabularny (tłumaczy AutoGP lub umożliwia ci poszerzenie zakresu odgrywania...) to nie ponosisz kosztów jego zatrudniania (są fabularne). Jeśli NPC ma przynosić ci zysk dodatkowy (ochrona siedziby, stworzenie przedmiotu, jest związany ze źródłem twego dodatkowego zarobku w taki sposób, że bez jego zatrudnienia wykonanie zlecenia jest niemożliwe...) to musisz zapłacić za pracę tego NPC.

    O interpretacji powyższej zasady oraz kosztach zatrudnienia decydują MG na zasadzie "case by case".

    Postacie Graczy

    1. Postać gracza może zatrudnić NPC do sprowadzenia/wykonania/ulepszenia ekwipunku. W tym przypadku postać gracza ponosi koszty określone przez MG zależne od rodzaju usługi.

    2. Postać gracza może kierować działalnością usługowa zatrudniająca NPC. Koszt objęcia kontroli nad daną działalnością określają MG. Postać gracza nie może prowadzić działalności zatrudniającej NPC w kilku różnych rodzajach usług - może mieć tylko jedną profesję.

    3. Postać gracza decydująca się na prowadzenie działalności może zatrudnić NPC o poziomie nie wyższym niż połowa jej ECL zaokrąglona w dół. Ilość koniecznych/możliwych do zatrudnienia NPC oraz koszty ich zatrudnienia (w przypadku czerpania zysku z działalności) określają MG.

    4. Postać gracza nie może zatrudnić NPC w charakterze najemnika podróżującego z nią po wyspie - zatrudniani NPC są przywiązani do miejsca swojej pracy.

    Gildie Graczy

    1. Gildia może zatrudnić NPC do sprowadzenia/wykonania/ulepszenia ekwipunku. W tym przypadku postać Gildia ponosi koszty określone przez MG zależne od rodzaju usługi.

    2. Gildia oraz jej członkowie nie mogą kierować działalnością opartą na zatrudnianiu NPC w sytuacji gdy ta różni się charakterem od charakteru organizacji. Decyzję w tych kwestiach podejmuje MG.

    3. Gildia może zatrudnić nie więcej NPC niż dwukrotność liczby jej członków. Maksymalny poziom zatrudnianych NPC nie może przekraczać połowy średniego poziomu trzech najwyżej poziomowych aktywnych członków Gildii w chwili zatrudniania NPC.

    4. Zatrudnianie NPC związane jest z kosztami ich utrzymania - MG decydują o kosztach w zależności od celu zatrudnienia NPC.

    Czerpanie dodatkowego zysku z zatrudniania NPC

    W przypadku gdy Gildia bądź Postać uzna, że zatrudniając NPC chce z tego czerpać dodatkowy zysk musi taką chęć zgłosić do wiadomości MG. Jeśli prośba zostanie rozpatrzona pozytywnie Grono MG ustali sumę konieczną do opłacenia z tytułu najmowania NPC (obejmuje wszystkich zatrudnionych NPC niezależnie od ich roli) oraz określi którzy z zatrudnionych NPC generują zyski w danej dziedzinie działalności.

    Decyzja o czerpaniu zysków z zatrudniania NPC jest wiążąca na okres 6 miesięcy i dopiero po jego upływie możliwa jest jej zmiana. Opłata z tytułu najmu NPC wnoszona jest z góry w pierwszym dniu rozpoczęcia działalności, uregulowanie zysków bądź strat następuje 30go dnia każdego miesiąca (28go w przypadku lutego).

    Podejmując decyzję o czerpaniu dodatkowych zysków gracze muszą być świadomi, że mogą oni zyskać w przypadku powodzenia w interesach, wyjść na zero lub stracić - odgrywanie sukcesów i porażek jest mile widziane.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rozszczep.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! Tanit diary Design by SZABLONY.maniak.pl.