ďťż
Tanit diary
[SS] East West Rockers - Jedyna Broń
Ogólnopolska inicjatywa "TAK dla pozwoleń na broń sport
Marek Czerwiński - Broń Precyzyjna
Marek Czerwiński - Broń palna
Tajna broń wielbłądów
Sprzedam broń
Co to jest broń biologiczna
Magiczne typy TOMROD`a - PROSZE O KOMENTOWANIE TYPÓW
Kupię Pas Magiczny Siłę wzmacniający
komputer sie wyłącza
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl

  • Tanit diary

    Broń Kradzieży Życia: Wampiryczna Regeneracja 1
    Wymagania:
    Poziom czarującego 7,
    atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna broń
    - Wątła esencja mocy
    - Wątła esencja ognia
    - Rubin
    Rzuć zaklęcie Wyczerpanie na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Broń Ulepszonej Kradzieży Życia: Wampiryczna Regeneracja 3 Wymagania:
    Poziom czarującego 11,
    atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna broń
    - Promienista esencja mocy
    - Promienista esencja ognia
    - Kanarkowy diament
    Rzuć zaklęcie Wyczerpanie na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Broń Potężniejszej Kradzieży Życia: Wampiryczna Regeneracja 5 Wymagania: P
    oziom czarującego 15,
    atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna broń
    - Rozjarzona esencja mocy
    - Rozjarzona esencja ognia
    - Beljuril
    Rzuć zaklęcie Wyczerpanie na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Wzmocniona Zbroja: Odporność na trafienia krytyczne i ataki z zaskoczenia
    Wymagania: Poziom czarującego 13,
    atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Promienista esencja mocy
    - Rozjarzona esencja ziemi
    - Błękitny diament
    Rzuć zaklęcie Wygnanie na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Zbroja Odporności na Zaklęcia: Odporność na zaklęcia 14 Wymagania:
    Poziom czarującego 15,
    atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Słaba esencja mocy
    - Promienista esencja ognia
    - Gwiezdny szafir
    Rzuć zaklęcie Odporność na Czary na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Ulepszona Zbroja Odporności na Zaklęcia: Odporność na zaklęcia 18
    Wymagania:
    Poziom czarującego 15,
    atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Promienista esencja mocy
    - Rozjarzona esencja ognia
    - Błękitny diament
    Rzuć zaklęcie Odporność na Czary na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Większa Zbroja Odporności na Zaklęcia: Odporność na zaklęcia 22 Wymagania:
    Poziom czarującego 15,
    atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Rozjarzona esencja mocy
    - Rozjarzona esencja ognia
    - Beljuril
    Rzuć zaklęcie Odporność na Czary na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Broń Anarchii: +2k6 do obrażeń przeciw istotom praworządnym
    Wymagania:
    Poziom czarującego 7,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna broń
    - Słaba esencja mocy
    - Słaba esencja powietrza
    - Kanarkowy diament
    Rzuć zaklęcie Zadawanie Krytycznych Ran na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Broń Pewności: +2k6 do obrażeń przeciw istotom chaotycznym
    Wymagania:
    Poziom czarującego 7,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna broń
    - Słaba esencja mocy
    - Słaba esencja ziemi
    - Hiacynt
    Rzuć zaklęcie Zadawanie Krytycznych Ran na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Święta Broń: +2k6 do obrażeń przeciw istotom złym
    Wymagania:
    Poziom czarującego 7,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna broń
    - Słaba esencja mocy
    - Słaba esencja wody
    - Diament
    Rzuć zaklęcie Leczenie Krytycznych Ran na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Bezbożna Broń: +2k6 do obrażeń przeciw istotom dobrym
    Wymagania:
    Poziom czarującego 7,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna broń
    - Słaba esencja mocy
    - Słaba esencja ognia
    - Gwiezdny szafir
    Rzuć zaklęcie Zadawanie Krytycznych Ran na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Broń Łowiecka: +2k6 do obrażeń przeciw bestiom
    Wymagania:
    Poziom czarującego 7,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna broń
    - Słaba esencja mocy
    - Słaba esencja wody
    - Gwiezdny szafir
    Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Broń Rozerwania: Nieumarły musi wykonać rzut obronny na Siłę Woli ST 14 albo zostanie zniszczony
    Wymagania:
    Poziom czarującego 14,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna broń
    - Promienista esencja mocy
    - Promienista esencja wody
    - Hiacynt
    Rzuć zaklęcie Śmierć Nieumarłych na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Zbroja Odporności na Zimno: Odporność na Zimno 10
    Wymagania:
    Poziom czarującego 3,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Słaba esencja wody
    - Hiacynt
    Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Ulepszona Zbroja Odporności na Zimno: Odporność na Zimno 20
    Wymagania:
    Poziom czarującego 7,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Wątła esencja wody
    - Zdradliwy kamień
    Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Większa Zbroja Odporności na Zimno: Odporność na Zimno 30
    Wymagania:
    Poziom czarującego 11,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Promienista esencja wody
    - Łza króla
    Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Zbroja Odporności na Ogień: Odporność na Ogień 10
    Wymagania:
    Poziom czarującego 3,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Słaba esencja ognia
    - Hiacynt
    Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Ulepszona Zbroja Odporności na Ogień: Odporność na Ogień 20
    Wymagania:
    Poziom czarującego 7,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Wątła esencja ognia
    - Zdradliwy kamień
    Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Większa Zbroja Odporności na Ogień: Odporność na Ogień 30
    Wymagania:
    Poziom czarującego 11,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Promienista esencja ognia
    - Łza króla
    Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Płonąca Broń: +1k6 obrażeń od ognia
    Wymagania:
    Poziom czarującego 10,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna broń
    - Wątła esencja ognia
    - Rubin
    Rzuć zaklęcie Ognista Kula lub Uderzenie Płomieni na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Mroźna Broń: +1k6 obrażeń od zimna
    Wymagania:
    Poziom czarującego 10,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna broń
    - Wątła esencja wody
    - Gwiezdny szafir
    Rzuć zaklęcie Lodowa Nawałnica na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Broń Wstrząsowa: +1k6 obrażeń od elektryczności
    Wymagania:
    Poziom czarującego 10,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna broń
    - Wątła esencja powietrza
    - Kanarkowy diament
    Rzuć zaklęcie Wezwanie Błyskawic lub Błyskawica na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Zatruta Broń: Trucizna (ST 14, 1k2 obrażeń Kondycji) przy trafieniu
    Wymagania:
    Poziom czarującego 10,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna broń
    - Wątła esencja ziemi
    - Szmaragd
    Rzuć zaklęcie Trucizna na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Kwasowa Broń: +1k6 obrażeń od kwasu
    Wymagania:
    Poziom czarującego 10,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna broń
    - Wątła esencja ziemi
    - Szmaragd
    Rzuć zaklęcie Kwasowa Strzała Melfa na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Zbroja Cienia: premia za biegłość +5 do testów Ukrywania się
    Wymagania:
    Poziom czarującego 5,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Słaba esencja wody
    - Ognisty opal
    Rzuć zaklęcie Niewidzialność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Ulepszona Zbroja Cienia: premia za biegłość +10 do testów Ukrywania się
    Wymagania:
    Poziom czarującego 10,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Wątła esencja wody
    - Gwiezdny szafir
    Rzuć zaklęcie Niewidzialność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Większa Zbroja Cienia: premia za biegłość +15 do testów Ukrywania się
    Wymagania:
    Poziom czarującego 15,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Promienista esencja wody
    - Błękitny diament
    Rzuć zaklęcie Niewidzialność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Zbroja Ciszy: premia za biegłość +5 do testów Skradania
    Wymagania:
    Poziom czarującego 5,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Słaba esencja wody
    - Ognisty opal
    Rzuć zaklęcie Cisza na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Ulepszona Zbroja Ciszy: premia za biegłość +10 do testów Skradania
    Wymagania:
    Poziom czarującego 10,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Wątła esencja wody
    - Gwiezdny szafir
    Rzuć zaklęcie Cisza na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Większa Zbroja Ciszy: premia za biegłość +15 do testów Skradania
    Wymagania:
    Poziom czarującego 15,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Promienista esencja wody
    - Błękitny diament
    Rzuć zaklęcie Cisza na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Zbroja Szybkości: Rzucanie czaru Przyspieszenia 3/dzień.
    Wymagania:
    Poziom czarującego 7,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Wątła esencja mocy
    - Wątła esencja powietrza
    - Błękitny diament
    Rzuć zaklęcie Przyspieszenie na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Zbroja Odporności na Zaklęcia: Odporność na zaklęcia 14 Wymagania:
    Poziom czarującego 15,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Wątła esencja mocy
    - Promienista esencja ognia
    - Gwiezdny szafir
    Rzuć zaklęcie Odporność na Czary na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Zbroja Odbicia Strzał: Dodaje Talent magiczny (Odrzucanie) jako atut premiowy Wymagania:
    Poziom czarującego 5,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Słaba esencja mocy
    - Wątła esencja powietrza
    - Hiacynt
    Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Zbroja Niewrażliwości: Redukcja obrażeń 10/magia
    Wymagania:
    Poziom czarującego 18,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Rozjarzona esencja mocy
    - Błękitny diament
    Rzuć zaklęcie Kamienna Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Zbroja Odporności na Kwas: Odporność na Kwas 10
    Wymagania:
    Poziom czarującego 3,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Słaba esencja ziemi
    - Hiacynt
    Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Zbroja Odporności na Elektryczność: Odporność na Elektryczność 10
    Wymagania:
    Poziom czarującego 3,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Słaba esencja powietrza
    - Hiacynt
    Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Zbroja Odporności na Dźwięk: Odporność na Dźwięk 10 Wymagania:
    Poziom czarującego 3,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Słaba esencja mocy
    - Hiacynt
    Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Podstawowe Zaklinanie Zbroi +1: Zbroja otrzymuje premię za ulepszenia +1
    Wymagania:
    Poziom czarującego 3,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Słaba esencja ziemi
    - Obsydian
    Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Podstawowe Zaklinanie Zbroi +2: Zbroja otrzymuje premię za ulepszenia +2
    Wymagania:
    Poziom czarującego 6,
    Atut: Rzemiosło: magiczna Broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Słaba esencja ziemi
    - Diament
    Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Podstawowe Zaklinanie Broni +1
    Wymagania:
    Poziom czarującego 3,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna broń
    - Słaba esencja powietrza
    - Obsydian
    Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki

    Podstawowe Zaklinanie Broni +2
    Wymagania:
    Poziom czarującego 6,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna broń
    - Słaba esencja powietrza
    - Diament
    Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Podstawowe Zaklinanie Broni +3
    Wymagania:
    Poziom czarującego 9,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna broń
    - Słaba esencja mocy
    - Wątła esencja powietrza
    - Szmaragd
    Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Podstawowe Zaklinanie Broni +4
    Wymagania:
    Poziom czarującego 12,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna broń
    - Wątła esencja mocy
    - Promienista esencja powietrza
    - Gwiezdny szafir
    Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Ulepszona Zbroja Odporności na Kwas: Odporność na Kwas 20 Wymagania:
    Poziom czarującego 7,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Wątła esencja ziemi
    - Zdradliwy kamień
    Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Ulepszona Zbroja Odporności na Elektryczność: Odporność na Elektryczność 20
    Wymagania:
    Poziom czarującego 7,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Wątła esencja powietrza
    - Zdradliwy kamień
    Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Ulepszona Zbroja Odporności na Dźwięk: Odporność na Dźwięk 20 Wymagania:
    Poziom czarującego 7,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Wątła esencja mocy
    - Zdradliwy kamień
    Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Podstawowe Zaklinanie Zbroi +3: Zbroja otrzymuje premię za ulepszenia +3
    Wymagania:
    Poziom czarującego 7,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Słaba esencja mocy
    - Wątła esencja ziemi
    - Szmaragd
    Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Większa Zbroja Odporności na Kwas: Odporność na Kwas 30 Wymagania:
    Poziom czarującego 11,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Promienista esencja ziemi
    - Łza króla
    Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Większa Zbroja Odporności na Elektryczność: Odporność na Elektryczność 30
    Wymagania:
    Poziom czarującego 11,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Promienista esencja powietrza
    - Łza króla
    Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Większa Zbroja Odporności na Dźwięk: Odporność na Dźwięk 30 Wymagania:
    Poziom czarującego 11,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Promienista esencja mocy
    - Łza króla
    Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Podstawowe Zaklinanie Zbroi +4: Zbroja otrzymuje premię za ulepszenia +4
    Wymagania:
    Poziom czarującego 12,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Wątła esencja mocy
    - Promienista esencja ziemi
    - Gwiezdny szafir
    Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Podstawowe Zaklinanie Zbroi +5: Zbroja otrzymuje premię za ulepszenia +5
    Wymagania:
    Poziom czarującego 15,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Promienista esencja mocy
    - Promienista esencja ziemi
    - Błękitny diament
    Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Podstawowe Zaklinanie Broni +5
    Wymagania:
    Poziom czarującego 15,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna broń
    - Promienista esencja mocy
    - Promienista esencja powietrza
    - Błękitny diament
    Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

    Zbroja Odporności na Ogień: Odporność na Ogień 10
    Wymagania:
    Poziom czarującego 3,
    Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
    - Dowolna zbroja
    - Słaba esencja ognia
    - Hiacynt
    Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rozszczep.opx.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! Tanit diary Design by SZABLONY.maniak.pl.