ďťż
Tanit diary [SS] East West Rockers - Jedyna Broń Ogólnopolska inicjatywa "TAK dla pozwoleń na broń sport Marek Czerwiński - Broń Precyzyjna Marek Czerwiński - Broń palna Tajna broń wielbłądów Sprzedam broń Co to jest broń biologiczna Magiczne typy TOMROD`a - PROSZE O KOMENTOWANIE TYPÓW Kupię Pas Magiczny Siłę wzmacniający komputer sie wyĹÄ cza |
Tanit diaryBroń Kradzieży Życia: Wampiryczna Regeneracja 1Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna broń - Wątła esencja mocy - Wątła esencja ognia - Rubin Rzuć zaklęcie Wyczerpanie na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Broń Ulepszonej Kradzieży Życia: Wampiryczna Regeneracja 3 Wymagania: Poziom czarującego 11, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna broń - Promienista esencja mocy - Promienista esencja ognia - Kanarkowy diament Rzuć zaklęcie Wyczerpanie na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Broń Potężniejszej Kradzieży Życia: Wampiryczna Regeneracja 5 Wymagania: P oziom czarującego 15, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna broń - Rozjarzona esencja mocy - Rozjarzona esencja ognia - Beljuril Rzuć zaklęcie Wyczerpanie na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Wzmocniona Zbroja: Odporność na trafienia krytyczne i ataki z zaskoczenia Wymagania: Poziom czarującego 13, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Promienista esencja mocy - Rozjarzona esencja ziemi - Błękitny diament Rzuć zaklęcie Wygnanie na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Zbroja Odporności na Zaklęcia: Odporność na zaklęcia 14 Wymagania: Poziom czarującego 15, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Słaba esencja mocy - Promienista esencja ognia - Gwiezdny szafir Rzuć zaklęcie Odporność na Czary na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Ulepszona Zbroja Odporności na Zaklęcia: Odporność na zaklęcia 18 Wymagania: Poziom czarującego 15, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Promienista esencja mocy - Rozjarzona esencja ognia - Błękitny diament Rzuć zaklęcie Odporność na Czary na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Większa Zbroja Odporności na Zaklęcia: Odporność na zaklęcia 22 Wymagania: Poziom czarującego 15, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Rozjarzona esencja mocy - Rozjarzona esencja ognia - Beljuril Rzuć zaklęcie Odporność na Czary na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Broń Anarchii: +2k6 do obrażeń przeciw istotom praworządnym Wymagania: Poziom czarującego 7, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna broń - Słaba esencja mocy - Słaba esencja powietrza - Kanarkowy diament Rzuć zaklęcie Zadawanie Krytycznych Ran na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Broń Pewności: +2k6 do obrażeń przeciw istotom chaotycznym Wymagania: Poziom czarującego 7, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna broń - Słaba esencja mocy - Słaba esencja ziemi - Hiacynt Rzuć zaklęcie Zadawanie Krytycznych Ran na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Święta Broń: +2k6 do obrażeń przeciw istotom złym Wymagania: Poziom czarującego 7, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna broń - Słaba esencja mocy - Słaba esencja wody - Diament Rzuć zaklęcie Leczenie Krytycznych Ran na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Bezbożna Broń: +2k6 do obrażeń przeciw istotom dobrym Wymagania: Poziom czarującego 7, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna broń - Słaba esencja mocy - Słaba esencja ognia - Gwiezdny szafir Rzuć zaklęcie Zadawanie Krytycznych Ran na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Broń Łowiecka: +2k6 do obrażeń przeciw bestiom Wymagania: Poziom czarującego 7, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna broń - Słaba esencja mocy - Słaba esencja wody - Gwiezdny szafir Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Broń Rozerwania: Nieumarły musi wykonać rzut obronny na Siłę Woli ST 14 albo zostanie zniszczony Wymagania: Poziom czarującego 14, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna broń - Promienista esencja mocy - Promienista esencja wody - Hiacynt Rzuć zaklęcie Śmierć Nieumarłych na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Zbroja Odporności na Zimno: Odporność na Zimno 10 Wymagania: Poziom czarującego 3, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Słaba esencja wody - Hiacynt Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Ulepszona Zbroja Odporności na Zimno: Odporność na Zimno 20 Wymagania: Poziom czarującego 7, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Wątła esencja wody - Zdradliwy kamień Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Większa Zbroja Odporności na Zimno: Odporność na Zimno 30 Wymagania: Poziom czarującego 11, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Promienista esencja wody - Łza króla Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Zbroja Odporności na Ogień: Odporność na Ogień 10 Wymagania: Poziom czarującego 3, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Słaba esencja ognia - Hiacynt Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Ulepszona Zbroja Odporności na Ogień: Odporność na Ogień 20 Wymagania: Poziom czarującego 7, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Wątła esencja ognia - Zdradliwy kamień Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Większa Zbroja Odporności na Ogień: Odporność na Ogień 30 Wymagania: Poziom czarującego 11, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Promienista esencja ognia - Łza króla Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Płonąca Broń: +1k6 obrażeń od ognia Wymagania: Poziom czarującego 10, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna broń - Wątła esencja ognia - Rubin Rzuć zaklęcie Ognista Kula lub Uderzenie Płomieni na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Mroźna Broń: +1k6 obrażeń od zimna Wymagania: Poziom czarującego 10, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna broń - Wątła esencja wody - Gwiezdny szafir Rzuć zaklęcie Lodowa Nawałnica na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Broń Wstrząsowa: +1k6 obrażeń od elektryczności Wymagania: Poziom czarującego 10, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna broń - Wątła esencja powietrza - Kanarkowy diament Rzuć zaklęcie Wezwanie Błyskawic lub Błyskawica na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Zatruta Broń: Trucizna (ST 14, 1k2 obrażeń Kondycji) przy trafieniu Wymagania: Poziom czarującego 10, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna broń - Wątła esencja ziemi - Szmaragd Rzuć zaklęcie Trucizna na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Kwasowa Broń: +1k6 obrażeń od kwasu Wymagania: Poziom czarującego 10, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna broń - Wątła esencja ziemi - Szmaragd Rzuć zaklęcie Kwasowa Strzała Melfa na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Zbroja Cienia: premia za biegłość +5 do testów Ukrywania się Wymagania: Poziom czarującego 5, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Słaba esencja wody - Ognisty opal Rzuć zaklęcie Niewidzialność na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Ulepszona Zbroja Cienia: premia za biegłość +10 do testów Ukrywania się Wymagania: Poziom czarującego 10, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Wątła esencja wody - Gwiezdny szafir Rzuć zaklęcie Niewidzialność na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Większa Zbroja Cienia: premia za biegłość +15 do testów Ukrywania się Wymagania: Poziom czarującego 15, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Promienista esencja wody - Błękitny diament Rzuć zaklęcie Niewidzialność na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Zbroja Ciszy: premia za biegłość +5 do testów Skradania Wymagania: Poziom czarującego 5, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Słaba esencja wody - Ognisty opal Rzuć zaklęcie Cisza na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Ulepszona Zbroja Ciszy: premia za biegłość +10 do testów Skradania Wymagania: Poziom czarującego 10, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Wątła esencja wody - Gwiezdny szafir Rzuć zaklęcie Cisza na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Większa Zbroja Ciszy: premia za biegłość +15 do testów Skradania Wymagania: Poziom czarującego 15, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Promienista esencja wody - Błękitny diament Rzuć zaklęcie Cisza na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Zbroja Szybkości: Rzucanie czaru Przyspieszenia 3/dzień. Wymagania: Poziom czarującego 7, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Wątła esencja mocy - Wątła esencja powietrza - Błękitny diament Rzuć zaklęcie Przyspieszenie na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Zbroja Odporności na Zaklęcia: Odporność na zaklęcia 14 Wymagania: Poziom czarującego 15, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Wątła esencja mocy - Promienista esencja ognia - Gwiezdny szafir Rzuć zaklęcie Odporność na Czary na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Zbroja Odbicia Strzał: Dodaje Talent magiczny (Odrzucanie) jako atut premiowy Wymagania: Poziom czarującego 5, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Słaba esencja mocy - Wątła esencja powietrza - Hiacynt Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Zbroja Niewrażliwości: Redukcja obrażeń 10/magia Wymagania: Poziom czarującego 18, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Rozjarzona esencja mocy - Błękitny diament Rzuć zaklęcie Kamienna Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Zbroja Odporności na Kwas: Odporność na Kwas 10 Wymagania: Poziom czarującego 3, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Słaba esencja ziemi - Hiacynt Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Zbroja Odporności na Elektryczność: Odporność na Elektryczność 10 Wymagania: Poziom czarującego 3, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Słaba esencja powietrza - Hiacynt Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Zbroja Odporności na Dźwięk: Odporność na Dźwięk 10 Wymagania: Poziom czarującego 3, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Słaba esencja mocy - Hiacynt Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Podstawowe Zaklinanie Zbroi +1: Zbroja otrzymuje premię za ulepszenia +1 Wymagania: Poziom czarującego 3, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Słaba esencja ziemi - Obsydian Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Podstawowe Zaklinanie Zbroi +2: Zbroja otrzymuje premię za ulepszenia +2 Wymagania: Poziom czarującego 6, Atut: Rzemiosło: magiczna Broń i pancerze - Dowolna zbroja - Słaba esencja ziemi - Diament Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Podstawowe Zaklinanie Broni +1 Wymagania: Poziom czarującego 3, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna broń - Słaba esencja powietrza - Obsydian Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki Podstawowe Zaklinanie Broni +2 Wymagania: Poziom czarującego 6, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna broń - Słaba esencja powietrza - Diament Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Podstawowe Zaklinanie Broni +3 Wymagania: Poziom czarującego 9, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna broń - Słaba esencja mocy - Wątła esencja powietrza - Szmaragd Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Podstawowe Zaklinanie Broni +4 Wymagania: Poziom czarującego 12, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna broń - Wątła esencja mocy - Promienista esencja powietrza - Gwiezdny szafir Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Ulepszona Zbroja Odporności na Kwas: Odporność na Kwas 20 Wymagania: Poziom czarującego 7, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Wątła esencja ziemi - Zdradliwy kamień Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Ulepszona Zbroja Odporności na Elektryczność: Odporność na Elektryczność 20 Wymagania: Poziom czarującego 7, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Wątła esencja powietrza - Zdradliwy kamień Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Ulepszona Zbroja Odporności na Dźwięk: Odporność na Dźwięk 20 Wymagania: Poziom czarującego 7, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Wątła esencja mocy - Zdradliwy kamień Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Podstawowe Zaklinanie Zbroi +3: Zbroja otrzymuje premię za ulepszenia +3 Wymagania: Poziom czarującego 7, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Słaba esencja mocy - Wątła esencja ziemi - Szmaragd Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Większa Zbroja Odporności na Kwas: Odporność na Kwas 30 Wymagania: Poziom czarującego 11, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Promienista esencja ziemi - Łza króla Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Większa Zbroja Odporności na Elektryczność: Odporność na Elektryczność 30 Wymagania: Poziom czarującego 11, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Promienista esencja powietrza - Łza króla Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Większa Zbroja Odporności na Dźwięk: Odporność na Dźwięk 30 Wymagania: Poziom czarującego 11, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Promienista esencja mocy - Łza króla Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Podstawowe Zaklinanie Zbroi +4: Zbroja otrzymuje premię za ulepszenia +4 Wymagania: Poziom czarującego 12, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Wątła esencja mocy - Promienista esencja ziemi - Gwiezdny szafir Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Podstawowe Zaklinanie Zbroi +5: Zbroja otrzymuje premię za ulepszenia +5 Wymagania: Poziom czarującego 15, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Promienista esencja mocy - Promienista esencja ziemi - Błękitny diament Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Podstawowe Zaklinanie Broni +5 Wymagania: Poziom czarującego 15, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna broń - Promienista esencja mocy - Promienista esencja powietrza - Błękitny diament Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki. Zbroja Odporności na Ogień: Odporność na Ogień 10 Wymagania: Poziom czarującego 3, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze - Dowolna zbroja - Słaba esencja ognia - Hiacynt Rzuć zaklęcie Odporność na Żywioły na warsztat maga zawierający powyższe składniki. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! Tanit diary Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||