Tanit diary Troche koles skreczem zamieszal... :) szelki do wózka KLON Tethost Zorastryl DJ Dynasty - Dance! VECTRA i500 Cvan 2,5 V6 IRMSCHER - ze Szwajcarii 02.06.2007 - Black MUZIK Nite - Bagdad CAFE [HF] Sekrety budowy latawców P.Elsztein Informatyczny projekt Koreańsko - Polski ~~! Uwaga nowa lista ! vinyle - wazna do 21.06.2005 ! |
Tanit diaryWitam. Je¿eli mi siê to uda, to ma¿y mi siê rozwiniêcie motywu statków w tworzonym module (chcê, by gracz móg³ na pok³adzie jakiegos p³ywaæ, a tak¿e toczyæ bitwy morskie).Wiem, i¿ mo¿na stworzyæ statek na zasadzie jednostki. Chcê jednak, by po statku mogli chodziæ ludzie. Wola³bym tak¿e, aby mia³ jak±¶ logiczn± zwrotno¶c. I teraz nasuwaj± mi sie takie pytania: - czy mo¿na ustawiæ BN (NPC) lub postaæ gracza na statku, bêd±cym jednostk± na zasadach BN? - czy mo¿na przemieszczaæ statki bêd±ce "strukturami" (czyli te z z zak³adki, w której jest tak¿e np. karczma)? - co siê stanie, je¿eli ustawiê jednostkê l±dow± na wodzie (my¶lê o tym w kontek¶cie pewnych istot, które mog± chodziæ po wodzie zgodnie z realiami D&D, je¿eli gra to zaakceptuje). Pytañ mam wiêcej, ale to, które maja sens zale¿y od odpowiedzi na powy¿sze pytania, wiêc na razie siê wstrzymam. |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Tanit diary Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||