ďťż
Tanit diary 26.02.2010 - Drum and Bass History - Klub XIX DNB History Special 1997 - 2004 - 4 sety 8 godzin . JungleFever meets Bong Selecta - A History Lesson In Oldscho Skrót 20 – wiekowej historii Izraela koło z histori stosunków w poniedziałek 15 XI WYNIKI KOLOKWIUM Z HISTORII POWSZECHNEJ XX WIEKU Historia Ninja Clan Wars Historia Banków Polskich-pliss.. jak przywrocic historie przegladanych stron? Historia systemu Windows |
Tanit diaryWitam, chciałbym dowiedzieć się jak można zdobyć pewne atuty historyczne w Gniewie Zehira, ponieważ przeszedłem już dodatek parę razy a i tak nie wiem co muszę zrobić, by je otrzymać. Postaram się wymienić je wszystkie w jako takim porządku i skomentowaćArcydowódca Niektórzy mówią, że wiedza to połowa zwycięstwa. Z twojego doświadczenia wynika, że drugą połowę stanowi wycięcie w pień całego mnóstwa yuan-ti! Komentarz: Nigdy nie otrzymałem tego atutu, chociaż zabiłem nie jeden oddział zabójców yuan-ti, może robię coś nie tak ? Bohater Ukrytego Królestwa Udało ci się zostać bohaterem ludów Samarachu. Choć większość nie przyzna tego otwarcie, masz ciepłe miejsce w ich sercach. Efekty: Patrole z Samarachu przestają cię nękać. Komentarz: Żaden patrol Samarachu night mnie nie zaatakował, więc nie wiem czy legalnie można dostać ten atut. Bywalec wszystkich szlaków Udało ci się przemierzyć wzdłuż i wszerz zarówno krainy Wybrzeża Mieczy na północy, jak i spalone słońcem ziemie Samarachu na południu. Znasz wszystko - i wielu powiada, że cieszysz się łaską samego Shaundakula, Jeźdźca Wiatru. Volo posunął się nawet do podania twojego imienia jako współautora swoich książek i umieszczenia w nich licznych podziękowań dla ciebie - rzecz jak na niego niesłychana. Ponadto dysponujesz niemal nadnaturalnym panowaniem nad ziemią. Poruszasz się szybciej po wszystkich rodzajach terenu - nawet po drogach. Efekty: Premia do poruszania się po wszystkich rodzajach terenu; Przeszukiwanie +2, Spostrzegawczość +2, Nasłuchiwanie +2, Sztuka przetrwania +2. Komentarz: Otrzymamy po przekazaniu Volo wiedzy o 42 lokacjach ( 15 z Samarachu, 27 z Wybrzeża Mieczy z czego 8 z nich dotyczą atutów grupowych ). Demon Dróg Atakujesz błyskawicznie - nieważne, przyjaciel czy wróg. A gdy kończysz, wszyscy leżą martwi. Efekty: Zastraszenie +3, Dyplomacja -2. Komentarz: ??? Dowódca z Ostatniego Portu Udało ci się wskrzesić Armię Umarłych i poprowadzić ją na Port Llast, co wreszcie zapewniło spokój duchowi lorda Adreum. Efekty: +2 do ataku przeciwko nieumarłym. Komentarz: Prosta sprawa, wykonując zadanie dla swojej gildii kupieckiej odnośnie Portu Llast należy porozmawiać z duchem Lorda Adreum VI lub Nyą i poprowadzić armię nieumarłych na Luskańczyków. Mistrz badań Udało ci się przeprowadzić bardzo solidne badania pod opieką Akili, khazarka Enklawy Thayan w Neverwinter. W rezultacie twoja wiedza na temat Splotu poważnie wzrosła. Efekty: Czaroznawstwo +4. Komentarz: Za wykonanie zadania Supeł w splocie, po przyniesieniu odczytów z 6 mistycznych ogniw. Mistrz infiltracji Udało ci się dotrzeć do najpilniej strzeżonej części Świątyni Węża Świata bez wywoływania alarmu i niepokojenia strażników. Czyn ten zaimponował chyba samym bogom, którzy w rezultacie będą nad tobą pilnie czuwać w swoich włościach. Efekty: Ukrywanie się +2, Skradanie +2. Komentarz: Jak sam opis mówi, trzeba "tylko" dojść na najwyższe piętro Świątyni Węża Świata bez wywoływania alarmu Mroczny rycerz Zawsze gdy siły dobra są w kłopotach, gdy wolność jest zagrożona... wkraczasz, by nieść ratunek. Efekty: Zastraszenie +2 Komentarz: ??? Nikczemnik znad Bajora Twoja reputacja wśród czarnych charakterów wzrosła po rozpowszechnieniu się wieści o twoich czynach przeciwko mieszkańcom Zachodniego Portu. Efekty: +2 przeciwko stworzeniom neutralnym i dobrym. Komentarz: Nie jestem w 100% pewien, ale trzeba dogadać się ze smokami i pomóc im zdobyć Zachodni Port. Ocalały rozbitek Udało ci się to przetrwać katastrofę statku - a nie każdy może się tym pochwalić. Komentarz: Zbędny. Opiekun Udało ci się zachować przy życiu wszystkich pozostałych żeglarzy po rozbiciu się Czujnego na wybrzeżu Samarachu. Efekty: Sztuka przetrwania +1. Komentarz: Zbędny. Patriota Neverwinter Twoje poświęcenie prawom i ideałom Przymierza Lordów wywiera korzystny wpływ na mieszkańców Wybrzeża Mieczy. Efekty: Dyplomacja +1. Komentarz: Należy wypędzić Luskańczyków z Portu Llast. Person non-grata Należysz do otoczenia Sa'Sani, więc w Samarachu jesteś osobą niemile widzianą. Komentarz: Otrzymamy po wykonaniu zadania Sabotaż i zameldowaniu Sa'Sani o jego przebiegu Powiew Skazańczych Wiatrów Udało ci się wstąpić do Skazańczych Wiatrów, jednej z najbardziej szanowanych i przerażających organizacji kupieckich Wybrzeża Mieczy. Nikt nie śmie lekceważyć twoich słów. Efekty: Zastraszenie +2 Komentarz: Zbędny. Przyjaciel Przyjaciół Udało ci się wstąpić do Kręgu Przyjaciół, a ich legendarna działalność dobroczynna zapewnia ci dobrą reputację. Efekty: Dyplomacja +2. Komentarz: Zbędny. Renegat Ukrytego Królestwa Pomimo ciągłego nadzoru udało ci się przeciwstawić edyktom Samarachu, atakując straże Nimbralu i doprowadzając do ponownego otwarcia Kopalni Selgolu. Efekty: +2 do ataku i obrażeń w walce z Patrolami z Samarachu. Komentarz: ??? Większa negatywna aura Dzięki wygrzewaniu się w mocy Jednego z Wielu, pożerającego chętnie twoich nieszczęsnych towarzyszy, otrzymujesz niezwykle mocną aurę. Właściwie na co komu towarzysze? Efekty: Siła +2, Inteligencja +2, Zręczność +1, Kondycja +1, Mądrość +1, Charyzma +1 Komentarz: Nie wiem ilu towarzyszy dokładnie trzeba poświęcić Jednemu z Wielu żeby otrzymać ten atut, poza tym trzeba go jeszcze najpierw spotkać Zabójca Sharran Udało ci się pokonać zbirów z ukrytej świątyni Sharran na Wybrzeżu Mieczy. Komentarz: Na południowy-wschód od Neverwinter znajduje się Onyksowa jaskinia w której to nasi wyznawcy sobie przesiadują Zabójca smoków Doświadczenia wyniesione z dawnych sukcesów w walce z prawdziwymi smokami będą ci dobrze służyć w przyszłych konfrontacjach z tymi potężnymi bestiami. Efekty: +2 do ataku i obrażeń w walce ze smokami. Komentarz: O ile się nie mylę, to smoki możemy spotkać podczas wykonywania zadania Łowy na Smoki, grupowego atutu – Determinacja oraz losowego spotkania ze smokiem na mapie świata. Zguba batiri Twoja reputacja bezwzględnego wroga goblinów z dżungli jest powszechnie znana. Wszystkie podobne im stworzenia obawiają się ciebie. Efekty: Oddziały batiri automatycznie obawiają się ciebie. Komentarz: Wystarczy pozabijać wszystkie gobliny z miejsc: Plemię Strzaskanej Włóczni, Plemię Kamiennych Noży oraz w jaskini nieopodal rozbitego statku ( misja Po katastrofie ). Zguba węży Wieści o twoim zwycięstwie nad Zehirem szybko rozeszły się wśród klanów yuan-ti. Wężoludzie, których spotkasz w puszczy będą teraz wiedzieć, kim jesteś i unikać twego gniewu. Efekty: Oddziały bojowe yuan-ti, które rzucą ci wyzwanie, prędko spostrzegą, z kim mają do czynienia i wycofają się, umożliwiając ci zakończenie spotkania bez walki, jeśli zechcesz. Komentarz: Zbędny. Złoty dotyk Jesteś urodzonym kupcem i wydaje się, że twoje ręce same napełniają się pieniędzmi. Inni kupcy szepczą, że nie tyle cieszysz się szczególnym błogosławieństwem Waukeen - ale być może po prostu jesteś wcieleniem Złotej Pani. Efekty: Twoja karawany mogą się same naprawiać. Komentarz: Nie mam pojęcia jak zdobyć ten atut :S zostałem dyrektorem handlowym, prawie wszystkie moje szlaki handlowe są na maksimum, jedyny który mi pozostał to ten pomiędzy Zajęczymi Jagodami a Burzowym Lasem ( nie wiem czemu nie mogę wprowadzić ostatniego ulepszenia ). Żółty Smok Udało ci się zdobyć reputację doświadczonego biegacza - niestety jej źródłem jest częste uciekanie przed wrogami. Choć niektórzy mogliby kwestionować twoje męstwo, umiejętność szybkiego poruszania się po trudnym terenie jest bardzo przydatna. Efekty: Sztuka przetrwania +2. Komentarz: ??? |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! Tanit diary Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||